اخبار محرمانه
ارزیابی تابش از سخنان روحانی در سازمان ملل: عزتمندانه، قاطع و هوشمندانه بود
چهارشنبه 2 مهر 1399 - 07:50:47
اخبار محرمانه - ایرنا / نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، سخنان رییس‌جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل عزتمندانه، قاطع و هوشمندانه توصیف کرد و گفت: روحانی اعلام کرد که ایران در دام جنگ طلبان نخواهد افتاد و تن به مذاکره خفت بار نخواهد داد.
محمدرضا تابش شامگاه سه‌شنبه در واکنش به سخنان رییس جمهوری در نشست مجازی مجمع عمومی سازمان ملل، به خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: روحانی در این نشست با اتکا به سابقه تمدن آفرین و تاریخ ساز ایران عزتمندانه و قاطع سخن گفت و با بهره گیری از ادبیات فاخر ایرانی، هجویات ترامپ را که برگرفته از خاستگاه اجتماعی و شخصیت او بود، به خوبی پاسخ داد.
نماینده سابق اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود: رییس جمهوری در این نشست اعمال تحریم‌های بی‌سابقه علیه ایران مستقل، تلاشگر در مبارزه با استکبار، زورگویی و تروریسم که معیشت و رفاه مردم را هدف گرفته است، ظالمانه خواند و اراده و استقامت ایثارگرانه ملت شریف ایران را عامل مهم تاب‌آوری در این عرصه خطیر بیان کرد.
تابش ادامه داد: روحانی صراحتا اعلام کرد که شهادت، ترور و تحریم، ملت ایران را از اهدافش باز نخواهد داشت.
وی تاکید کرد: رییس‌جمهوری هوشمندانه اعلام کرد که ایران در دام جنگ طلبان نخواهد افتاد و تن به مذاکره خفت بار نخواهد داد.
این نماینده ادوار تصریح کرد: روحانی پیروزی‌های اخیر در عرصه دیپلماتیک را حاصل استقامت و حقانیت ملت شریف ایران دانست که ان‌ شاء الله در کاهش فشارها نتیجه‌بخش خواهد بود.
به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید

http://www.SecretNews.ir/fa/News/383716/ارزیابی-تابش-از-سخنان-روحانی-در-سازمان-ملل--عزتمندانه،-قاطع-و-هوشمندانه-بود
بستن   چاپ