اخبار محرمانه
حکم 11 میلیارد تومانی مجری یک پروژه مسکن مهر
چهارشنبه 2 مهر 1399 - 03:05:49
اخبار محرمانه - مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: با پیگیری انجام‌شده، در پروژه مسکن مهر «سنگسر» در شاهرود، حکمی برای شرکت مجری به ارزش 11 میلیارد تومان صادر شده است.
به گزارش مشرق ، عمیدی با اشاره به مسکن مهر گفت: 10 هزار و 703 واحد مسکن مهر در شرق استان سمنان وجود دارد که در اسفندماه 1397 تحویل این اداره کل شده است.
او گفت: از آن تاریخ، دغدغه ما تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر بود و با پیگیری‌های انجام‌شده، پروژه‌ها به دو قسمت دارای معارض و فاقد معارض تقسیم شد.
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: پروژه‌های معارض، حقوقی‌شده یا خودمالک یا زیر 30 درصد است که فعلاً از دستور کار خارج شده است.
عمیدی ادامه داد: 366 پروژه مسکن مهر فاقد معارض در برنامه کار قرار گرفت و تکمیل شد و 34 واحد باقی مانده که در آینده نزدیک، اختتامیه طرح مسکن مهر در شرق استان را خواهیم داشت.
وی به پروژه‌های حقوقی دارای معارض مسکن مهر نیز اشاره کرد و افزود: پروژه سنگسر ازجمله این‌هاست که جلسات متعددی با دادستان و فرماندار ویژه شاهرود داشتیم و با پیگیری انجام‌شده، در پروژه سنگسر حکمی برای شرکت مجری به ارزش 11 میلیارد تومان صادر شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: 145 واحد دارای متقاضی از این پروژه است و با سه کارشناس رسمی تحویل گرفته شده تا با افزایش تسهیلات و همکاری مردم این پروژه تکمیل شود.
عمیدی به آماده‌سازی پروژه‌های مسکن مهر که اختلاف بین کارفرما و اداره کل برای تحویل به شهرداری وجود دارد، نیز اشاره کرد و افزود: با ورود دادستان به پروژه و تشکیل جلسات، سه مرحله دادگاه تشکیل شده و منتظر رأی نهایی این پروژه هستیم تا ادامه تکمیل و آماده‌سازی مسکن مهر کوثر و فدک شاهرود و تحویل به شهرداری را داشته باشیم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/383710/حکم-11-میلیارد-تومانی-مجری-یک-پروژه-مسکن-مهر
بستن   چاپ