اخبار محرمانه
میزان خروج پول حقیقی از بازار امروز بورس
سه شنبه 1 مهر 1399 - 22:40:01
اخبار محرمانه - اقتصاد آنلاین / افراد حقیقی امروز دو هزار و 270 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه فلزات اساسی و همچنین سهام بانک ملت بود.
حقوقی‌ها هم امروز حدود دو هزار و 270 میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند.
ارزش کل معاملات خرد 13 هزار و 80 میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 27 درصد یعنی سه هزار و 550 میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان 17 درصد از کل معاملات شد.
بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه "فلزات اساسی"، "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" و "فرآورده‌های نفتی" رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های "بیمه‌ و صندوق ‌بازنشستگی" و "محصولات شیمیایی" به نفع حقیقی‌ها تمام شد.
سه نماد «وبملت»، «فملی» و «فولاد» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «بپاس»، «صبا» و «شغدیر» معطوف بود.
مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری بانک ملت معادل 420 میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی بیمه پاسارگاد با برتری 43 میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.
امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 35 نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 144 نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 280 میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم دو هزار و 500 میلیارد تومان بود.

اخبار محرمانه

اخبار محرمانه


http://www.SecretNews.ir/fa/News/383637/میزان-خروج-پول-حقیقی-از-بازار-امروز-بورس
بستن   چاپ