اخبار محرمانه
عذرخواهی نخست‌وزیر نیوزیلند به خاطر گرفتن عکس سلفی غیرمحتاطانه
سه شنبه 1 مهر 1399 - 13:58:43
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / جاسیندا آردرن به دلیل گرفتن یک عکس سلفی غیرمحتاطانه با جمعی از کارگران مجبور به عذرخواهی شد.
به نقل از نیوزیلند هرالد، جاسیندا آردرن، نخست وزیر نیوزیلند، روز دوشنبه به دلیل گرفتن عکس با طرفدارانش در حالی که از ماسک استفاده نکرده بود و در واکنش به انتقاداتی که از او در این باره، عذرخواهی کرد.
آردرن در پاسخ به خبرنگاران در خصوص این عکس گفت: «در آن عکس خاص، من اشتباه کردم. بله من باید جلوتر می ‌رفتم و باید از آنها می‌خواستم که فاصله بگیرند.»
بنا بر گزارش نیوزیلند هرالد، آردرن پس از مواجهه با انتقادات رهبر یک حزب سیاسی رقیب در مورد این عکس که او را در کنار چند کارگر ساختمانی در یک محل کار نشان می‌دهد، مورد انتقاد قرار داد، مجبور به عذرخواهی شد. 
جودیت کالینز، رهبر حزب ملی، در یک کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت از دیدن عکس بدون ماسک نخست وزیر در جمع کارگران مبهوت شده است.
او گفت: من مبهوت شدم وقتی دیدم نخست وزیر بدون رعایت فاصله اجتماعی و بدون داشتن ماسک اقدام با جمعی از کارگران عکس گرفته است.
این خبر در حالی منتشر شد که دو حزب نیوزیلند قرار است در انتخابات ماه اکتبر (مهر، آبان) که به دلیل همه گیری ویروس کرونا یک ماه به تأخیر افتاد، به رقابت بپردازند. حزب آردرن (حزب کارگر) در اکثر نظرسنجی‌های انتخابات آینده حزب ملی کالینز را رهبری می‌کند.
نیوزیلند از جمله کشور‌هایی است که به دلیل مدیریت خوبی که اتفاقا نخست وزیر در آن نقش مهمی داشته است، موفق به مهار همه‌گیری ویروس کرونا شده و در حال حاضر میزان شیوع به کمترین حد ممکن رسیده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/383099/عذرخواهی-نخست‌وزیر-نیوزیلند-به-خاطر-گرفتن-عکس-سلفی-غیرمحتاطانه
بستن   چاپ