اخبار محرمانه
مدیرکل بهزیستی استان البرز : نظارت دقیق ،مستمر و شفافیت راهکار موثر در پیشگیری از فساد و آسیبهاست
دوشنبه 31 شهريور 1399 - 14:49:27
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - مدیرکل بهزیستی استان البرز در نشست کمیسیون ماده 26 بهزیستی استان با تاکید بر نظارت مستمر در فعالیت ها گفت: فقط با نظارت دقیق ، مستمر ، موثر و شفاف و با اشراف کامل برموضوعات است که می توان از پیش آمدن فساد جلوگیری کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز، اسدالله حیدری با اشاره به اینکه حفظ اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی و توجه به اصل شفافیت در خدمات بالاترین درجه اهمیت را در ماموریت ها دارد، اظهار کرد: مسئله ای که در حال حاضر مورد توجه و رصد مسئولین امر است نظارت بر مراکز تحت پوشش است و باید با نظارت دقیق و موثر و عملکرد مثبت بر زیر مجموعه خود آن را حفظ کرده و نگذاریم افکار عمومی خدشه دار شود.
وی با اشاره به گلوگاه های آسیب زا در فعالیت های این مجموعه ادامه داد: در فرآیند صدور پروانه فعالیت ها که می تواند یکی از گلوگاه های فساد باشد باید دقت بیشتری انجام شود و با قانون مداری همانگونه که تاکنون بوده با مسائل برخورد کرده و مراقب باشیم خدمات صادقانه و خالصانه همکاران ما زیر سؤال نرود.
مدیرکل بهزیستی استان افزود : حوزه مشارکت های مردمی نیز باید بر امور مالی موسسات خیریه که دارای مجوز جلب و جذب می باشند نظارت کامل داشته و در ارائه گزارش های ماهیانه در کمیته نظارت استانی اهتمام لازم را داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد :در جهت مصالح مردم و حقوق جامعه هدف باید یک تیم نظارت استانی متشکل از حراست ، بازرسی و نماینده معاونین تخصصی تشکیل شود که بصورت روزانه بازدیدهای مستمری از تمامی مراکز و موسسات داشته باشند.
در این جلسه 33 پرونده در حوزه های تخصصی پیشگیری ، توانبخشی و اجتماعی و 8 پرونده در حوزه توانبخشی بررسی و اقدام شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/382372/مدیرکل-بهزیستی-استان-البرز---نظارت-دقیق-،مستمر-و-شفافیت-راهکار-موثر-در--پیشگیری-از-فساد-و-آسیبهاست
بستن   چاپ