اخبار محرمانه
کوشنر: عربستان و بحرین با عبور هواپیماهای صهیونیستی به شرق آسیا موافقت کردند
پنجشنبه 20 شهریور 1399 - 8:34:30 AM
اخبار محرمانه - تسنیم / مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که عربستان و بحرین به شرکت‌های هواپیمایی اسرائیل اجازه دادند تا از حریم هوایی این دو کشور برای عبور به سمت شرق قاره آسیا استفاده کنند.
به نقل از تی آر تی، «جرد کوشنر» داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه شب در سخنانی عنوان کرد که عربستان و بحرین موافقت کردند که هواپیماهای اسرائیلی برای عبور به سمت شرق قاره آسیا از آسمان این دو کشور استفاده کنند.
وی همچنین گفته که هفته آینده (25 شهریورماه) توافق عادی سازی روابط بین اسرائیل و امارات در حضور دونالد ترامپ به امضای طرفین خواهد رسید.
کوشنر تصریح کرد: ما طرحی تفصیلی برای برپایی دولت فلسطین پیشنهاد کردیم که اسرائیل با آن موافقت کرد اما فلسطینیان آن را نپذیرفتند.
وی تاکید کرد: آنچه ما در این طرح ارائه کردیم حفاظت از راه حل دو دولتی از طریق جلوگیری از پیوستن اراضی بیشتری از فلسطین به اسرائیل بود.
داماد ترامپ همچنین از گفت‌وگو درباره فروش جنگنده‌های پیشرفته اف- 35 به امارات عربی متحده سخن گفت و افزود: واشنگتن به فروش این جنگنده‌ها به امارات فکر می‌کند، اما این اقدام پس از مشورت با اسرائیل و رفع نگرانی‌های امنیتی آن صورت خواهد گرفت.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/374688/کوشنر--عربستان-و-بحرین-با-عبور-هواپیماهای-صهیونیستی-به-شرق-آسیا-موافقت-کردند
بستن   چاپ