اخبار محرمانه
گروه‌های فلسطینی: خیانت امارات خنجری به پهلوی امت اسلامی بود
پنجشنبه 23 مرداد 1399 - 22:12:37
اخبار محرمانه - آخرین خبر / گروه‌های مقاومت فلسطینی توافق ننگین امارات با رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کرده و اعلام کردند این خیانت امارات باعث خواهد شد اشغالگران حقوق ملت فلسطین را بیشتر انکار کنند.
کمیته مقاومت فلسطین، حماس و جهاد اسلامی اولین گروه‌هایی بودند که با انتشار بیانیه های خود به این خیانت اماران به امت اسلامی واکنش نشان دادند که قسمتهایی از مطالب آنها را در زیر میخوانید.
کمیته‌های مقاومت فلسطین در واکنش به توافق نامه امارات و رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این توافقنامه میزان توطئه علیه ملت و آرمان فلسطین را نشان می‌دهد. کمیته های مقاومت فلسطین همچنین افزودند که این توافقنامه به منزله یک خنجر زهر آلود به پهلوی امت اسلامی و تاریخ این امت است.
جنبش حماس نیز در واکنش به توافقنامه امارات و رژِیم صهیونیستی تاکید کرد که این توافقنامه در خدمت مسئله فلسطین نیست و اشغالگران را به انکار بیشتر حقوق ملت فلسطین تشویق خواهد کرد.
«فوزی برهوم» سخنگوی حماس نیز در گفتگو با شبکه خبری المیادین تصریح کرد که این اعلامیه خطرناک یک جایزه مجانی به اشغالگران برای جنایت های آنها در حق ملت فلسطین است. برهوم افزود که این توافقنامه رژیم اشغالگر را تشویق خواهد کرد که جنایت های بیشتری در حق ملت فلسطین و مقدسات آن انجام دهد.
«داوود شهاب» مسئول رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در واکنش به این توافق خاطرنشان کرد که توافق بین امارات و رژیم اشغالگر قدس خروج از اجماع قومی و اصول امت اسلامی است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/355635/گروه‌های-فلسطینی--خیانت-امارات-خنجری-به-پهلوی-امت-اسلامی-بود
بستن   چاپ