اخبار محرمانه
بازگشت شاخص‌های آمریکایی به سیر صعود
پنجشنبه 23 مرداد 1399 - 12:58:18
اخبار محرمانه - با اقتصاد /بعد از عرضه‌های سنگین سهامداران در روز سه‌شنبه شاخص‌های آمریکایی در معاملات روز چهارشنبه دوباره به لطف صعود غول‌خای فناوری در مسیر صعود قرار گرفتند.
شاخص‌های آمریکایی بعد از عرضه‌های سنگین روز سه‌شنبه دیروز دوباره در مسیر صعود قرار گرفتند و غول‌های فناوری دوباره بیشترین تاثیر را بر شاخص‌ها گذاشتند.
شاخص داوجونز در معاملات دیروز 289 واحد معادل 1.1 درصد افزایش یافت و شاخص اس اند پی نیز رشد 1.4 درصدی را در تابلوی معاملات ثبت کرد. همچنین به لطف بازگشت غول‌های فناوری به مسیر صعود شاخص نزدک کامپوزیت با رشد 2.1 درصدی کار خود را در معاملات دیروز به پایان رساند.
بسته تشویقی مقابله با ویروس کرونا که هم اکنون در کنگره آمریکا در حال بررسی است همچنان سهامداران را منتظر نگه داشته است. دونالد ترامپ چندی پیش از یک بسته تشویقی برای مقابله یا شیوع کرونا سخن گفت که این بسته مورد مخالفت اعضای حزب دموکرات قرار گرفته و آن را غیرقانونی خوانده‌اند. این در حالی است که نانسی پلوسی روز چهارشنبه اعلام کرد که دو طرف هنوز راه زیادی را برای مذاکره و توافق در پیش دارند.
در معاملات دیروز بازار سهام آمریکا فیس‌بوک، نتفلیکس و آلفابت بیش از 1 درصد افزایش داشتند و این در حالی است که آمازون و مایکروسافت به ترتیب 2.7 و 2.9 درصد به ارزش خود اضافه کردند. همچنین اکثر بانک‌ها نیز در معاملات دیروز در محدوده قرمز معامله شدند.
قرار است که فردا پنجشنبه گزارش هفتگی آمار اشتغال در آمریکا توسط وزارت کار منتشر شود که می‌تواند مسیر شاخص را در انتهای هفته مشخص کند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/355410/بازگشت-شاخص‌های-آمریکایی-به-سیر-صعود
بستن   چاپ