اخبار محرمانه
گیشه دست‌ به‌ دامان آثاری از گذشته شد
پنجشنبه 23 مرداد 1399 - 12:15:59
اخبار محرمانه - ایرنا / همزمان با روزهای کرونایی و استقبال کج‌دار و مریز مردم از سینماها حالا آثاری که طی سال‌های گذشته اکران شده‌اند، به کمک گیشه سینماها آمدند.
نمایش چندین فیلم خارجی در کنار آثاری که طی یک دهه اخیر در سینماها اکران شده‌اند از جمله فروشنده و جدایی نادر از سیمین ساخته اصغر فرهادی، نهنگ عنبر به کارگردانی سامان مقدم، ورود آقایان ممنوع و آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی، همه و همه خبر از فروش اندک سینماها و استقبال کم مردم از فیلم‌های روی پرده حکایت دارد و سینمادارها را مجبور به بازگشت به آرشیو خود کرده است.
البته استقبال از فیلم‌های چند سال گذشته هم چندان چشم گیر نیست اما همین تغییر دوباره سر در سینماها تا حدودی توانسته چشم مخاطب را از دیدن فیلم‌های تکراری چند وقت اخیر خلاص کند.
اما این هفته همچنان مانند هفته گذشته 42 سینما و 72سالن فعال در سراسر کشور هستند که میانگین روزانه 320 بلیت به فروش رفته است و فروش کلی سینمای ایران در هر روز نیز 3 میلیون 500 هزار تومان به طور میانگین بوده است.
در بررسی فروش هفتگی فیلم‌ها، صدرنشینی همچنان با خوب، بد جلف 2 است که با فروش 142 میلیون تومانی در صدر جدول قرار گیرد. این فیلم به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی در واقع نسخه شماره دو و در ادامه خوب بد جلف یک ساخته شده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/355372/گیشه-دست‌-به‌-دامان-آثاری-از-گذشته-شد
بستن   چاپ