اخبار محرمانه
صیانت از محیط زیست نیازمند همکاری و مشارکت رسانه های گروهی است
پنجشنبه 23 مرداد 1399 - 12:14:38
اخبار محرمانه - مدیرکل محیط زیست استان قزوین گفت: فرهنگ سازی و مشارکت دادن مردم در صیانت از محیط زیست نیازمند همکاری مستمر رسانه های گروهی است.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، حسن عباس نژاد در خبرگزاری مهر استان قزوین حضور یافت و از تلاش فعالان این رسانه در حوزه فرهنگ سازی و صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست تشکر کرد.
عباس نژاد اظهار داشت: بدون شک ابزار رسانه امروز می‌تواند کمک همه مدیران برای اطلاع رسانی و انعکاس خبرهای مربوط به دستگاه اجرایی و نیز فرهنگ سازی در عرصه‌های مختلف باشد.
وی بیان کرد: گستردگی فعالیت محیط زیست ایجاب می‌کند تا از رسانه‌های گروهی در فضای مجازی و نیز مطبوعات برای تشویق مردم به صیانت از محیط زیست بخوبی استفاده کنیم تا به اهداف و برنامه‌های خود دست یابیم.
‌مدیرکل محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: در حوزه محیط زیست با چالش‌های جدی در خصوص کاهش منابع آبی، آلودگی هوا، تخریب جنگل و منابع طبیعی و پساب‌های خانگی و صنعتی مواجهیم که بدون مشارکت مردم قادر نیستیم این وضعیت را ساماندهی کنیم.
عباس نژاد یادآور شد: رسانه‌ها در تعادل بخشی و فرهنگ سازی نقش مؤثری دارند و از فعالان دلسوز و علاقمند به محیط زیست در رسانه انتظار داریم همراه مستمری برای اطلاع رسانی باشند.
وی گفت: اگر به چالش‌های مربوط به محیط زیست به موقع رسیدگی و پاسخ داده شده و مردم در برابر موضوعات این بخش حساس شوند می‌توانیم از مشکلات این بخش پیشگیری کرده و هزینه‌ها را کاهش دهیم.
عباس نژاد یادآور شد: در عرصه محیط زیست به همکاری همه جانبه رسانه‌ها نیازمندیم و درخواست می‌کنیم در فرهنگ سازی به ما مشورت دهید و در ایجاد موج رسانه‌ای همکاری بیشتری کنید.
وی تصریح کرد: اگر مردم در عرصه‌های حفاظت و نگهداری و اهمیت دادن به محیط زیست همراه ما باشند قادریم کارهای مهمی را در این عرصه عملیاتی کرده و نعمت‌های خدادادی را برای آیندگان نیز حفظ کنیم.
عباس نژاد اظهار داشت:خبرگذاری مهر در اکثر رویدادها و مناسبت‌ها و آنچه ویژگی خبری دارد حضور دارد و این توانمندی و احساس مسئولیت بیانگر انگیزه خبرنگاران این رسانه در خدمت به جامعه و مردم استان است که جای تقدیر دارد.
وی گفت: دقت و سرعت عمل شما در انتشار خبرها و تهیه گزارش‌های پر محتوا و غنی از دیگر خصوصیاتی است که شما را از دیگران متمایز کرده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/355365/صیانت-از-محیط-زیست-نیازمند-همکاری-و-مشارکت-رسانه-های-گروهی-است
بستن   چاپ