اخبار محرمانه
شيخ قدرت عليخاني 8 سال جوان شد
يکشنبه 12 بهمن 1393 - 1:40:35 PM
صبح قزوين

اخبار محرمانه- شيخ قدرت عليخاني، نماينده پيشين قزوين در مجلس شوراي اسلامي در آستانه ورود به سال انتخابات مجلس شوراي اسلامي، سن خود را 8 سال کاهش داد.
به گزارش سرويس سياسي اخبار محرمانه به نقل از صبح قزوين،شيخ قدرت عليخاني معاون پارلماني رفسنجاني، ضمن ارسال درخواست به اداره ثبت احوال تاکستان سن شناسنامه اي خود را 8 سال تقليل داده و درخواست وي بنا به سفارش اداره کل ثبت احوال استان سريعا مورد بررسي و اقدام قرار گرفته است.بنابر ادعاي شيخ قدرت عليخاني، وي پيش از انقلاب سال تولد خود را بنا به دلايلي از جمله حضور در خدمت سربازي 8 سال بالا برده و حال پس از گذشت مدتي مديد از آن زمان ضمن رجوع به دادگاه خواستار تغيير سن شناسنامه اي خود به سن حقيقي اش مي شود.
بر همين اساس با راي دادگاه سن وي از 75 سالگي به 67 سال تقليل يافته و تاريخ تولدشان از سال 1318 به 1326 تغيير مي کند.
طبق تماسي که صبح قزوين با قدرت عليخاني درخصوص بررسي صحت و سقم مورد مذکور برقرار کرد، وي اعلام کرد «به هيچ وجه مصاحبه نمي کنم و هيچ سوالي را پاسخ نخواهم داد».
گفتني است سقف حضور در انتخابات مجلس شوراي اسلامي 75 سال است.
در همين ارتباط نماينده مردم بوئين زهرا و آوج در مجلس با بيان اينکه تغيير سن شناسنامه‌اي شيخ قدرت در اين شرايط زماني معنادار است، گفت: در شرايطي که سن شناسنامه‌اي ايشان غيرواقعي و بالاتر ثبت شده بود مي‌توانست در سنوات گذشته آن را تغيير دهد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/353/شيخ-قدرت-عليخاني-8-سال-جوان-شد
بستن   چاپ