اخبار محرمانه
نظر یک اصولگرا درباره کاندیداتوری فتاح برای انتخابات
دوشنبه 20 مرداد 1399 - 11:13:40
اخبار محرمانه - نامه نیوز / فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه شاید فتاح جلوه ای ‌از جلوه‌های شهید رجایی را داشته باشد، ولی رئیس جمهور باید متفکر هم باشد، باید ایده هم داشته باشد و باید بتواند نخبتان و الیت جامعه را هم به‌کار بگیرد، درباره سعید جلیلی گفت: جلیلی برای ما یک هندوانه در بسته است. نمی‌دانیم که شیرین است یا سفید. فقط این را می‌دانیم که ریاست جمهوری جای بریدن برنده هندوانه سربسته نیست». 
منصور حقیقت‌پور در بخشی از گفتگو با نامه نیوز پس از انتقاد از رفتارهای احمدی نژاد گفت: «به نظر من طیفی از کاندیدا‌ها که برنامه‌هایی برای مهندسی عدالت داشته باشند و این برای مردم ملموس باشد، شانس استفاده از بدنه اجتماعی احمدی‌نژاد را دارند. ضمن اینکه باید افرادی با سابقه رفتار سالم باشند، چون با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه را تمیز کرد. کسی باید بیاید که آیینه شهید رجایی باشد نه کسی که در برج نشسته باشد؛ لذا افراد صادق، راستگو، عامل به عدالت و طرفدار طبقه مظلوم باشعار‌های درست و حسابی می‌توانند طبقه اجتماعی که منتسب به احمدی نژاد است، را بگیرد.»
وی در پاسخ به اینکه آیا پرویز فتاح یا سعید جلیلی می‌توانند در این گروه قرار داشته باشند؟ گفت: «من معتقدم که برای قضاوت در این باره باید کمی جلو رفت. البته آقای فتاح آدم ساده زیستی است و شاید به دل محرومین و مستضعفین بنشیند. حالا باید دید که آیا قدرت پیاده کردن عدالت را هم دارد؟ آیا مقابل گردن کلفت‌ها می‌ایستد؟ آیا برنامه‌های جدی دارد؟ هر کسی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری جلو بیاید باید برنامه ارائه کند؟ باید بگوید با امثال اسدبیگی که هفت تپه را گرفته چه کار می‌کند. باید برنامه اجرایی منطق به عمل گرایی ارائه کند. مردم نیز نباید فریب شعار‌ها پوپولیستی را بخورند».
این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه «شاید فتاح جلوه‌از جلوه‌های شهید رجایی را داشته باشد» گفت: «ولی رئیس جمهور باید متفکر هم باشد، باید ایده هم داشته باشد، باید بتواند نخبتان و الیت جامعه را هم به‌کار بگیرد.»
وی درباره سعید جلیلی نیز گفت: «فعلا قضاوتی نمی‌کنم. جلیلی برای ما یک هندوانه در بسته است. نمی‌دانیم که شیرین است یا سفید. فقط این را می‌دانیم که ریاست جمهوری جای بریدن برنده هندوانه سربسته نیست».

http://www.SecretNews.ir/fa/News/352917/نظر-یک-اصولگرا-درباره-کاندیداتوری-فتاح-برای-انتخابات
بستن   چاپ