اخبار محرمانه
موضع گیری میشل عون در نشست «حمایت از بیروت و ملت لبنان»
يکشنبه 19 مرداد 1399 - 18:28:02
اخبار محرمانه - مهر / رئیس جمهور لبنان در سخنانی در جریان نشستی با عنوان «حمایت بین المللی از بیروت و ملت لبنان»، به نیازهای شهروندان لبنانی اشاره کرد.
به گزارش النشره، میشل عون رئیس جمهور لبنان در سخنانی در جریان نشستی با عنوان «حمایت بین المللی از بیروت و ملت لبنان» که به شکل ویدئو کنفرانس برگزار شد، از همبستگی بین المللی رهبران کشورها و مسئولان آن و ابراز همدردی آنها تمجید به عمل آورد و از کمک های آنها تشکر کرد.
وی افزود: حجم فاجعه بزرگ و نیازها بسیار است و ما باید قبل از فرا رسیدن زمستان اقدام فوری برای رفع نیازها به عمل آوریم. بسیاری از مسئولان و تیم های امداد رسانی که به لبنان آمده اند از حجم فاجعه آگاه شده اند به ویژه نیازهایی که در زمینه بهداشتی، آموزشی و بازسازی و تامین مواد غذایی وجود دارد.
عون تاکید کرد: بازسازی ویرانه ها و احیای بیروت توان زیادی را طلب می کند. نیازها باید قبل از زمستان برطرف شود زیرا درد و رنج شهروندانی که بدون پناه هستند افزایش خواهد یافت.
رئیس جمهور لبنان گفت: من در برابر مردمم بر تحقق عدالت تاکید کردم. تعهد دادم که احدی مافوق قانون نیست و هر که دخالتش ثابت شود مطابق قوانین لبنان مجازات خواهد شد. من بر مبارزه با فساد و نیز انجام اصلاحات تاکید کرده ام. این اولین بار نیست که بیروت ویران می شود و هر بار برخاسته است و بیروت ما همانند همیشه برپا خواهد شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/352435/موضع-گیری-میشل-عون-در-نشست-«حمایت-از-بیروت-و-ملت-لبنان»
بستن   چاپ