اخبار محرمانه
مدیرکل امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: بهره برداری از ظرفیت های مجموعه ورزشی به امید و نشاط کارگران کمک شایانی می کند
يکشنبه 19 مرداد 1399 - 13:12:31
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - مدیرکل امور استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از مجموعه ورزشی کارگری کرمانشاه گفت: بهره‌برداری از اماکن و ظرفیت‌های مجموعه ورزشی ضمن بهره‌مندی جامعه کار و تلاش از خدمات آن، در راستای امید و نشاط به کارگران جامعه هدف استان کمک شایانی می کند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه،مدیر کل امور استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید محسن دلبری در سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه از مجموعه فرهنگی ورزشی شماره یک کارگران کرمانشاه بازدید کرد.
وی در این بازدید گفت: بهره‌برداری از اماکن و ظرفیت‌های این مجموعه ورزشی ضمن بهره‌مندی جامعه کار و تلاش از خدمات آن، در راستای امید و نشاط به کارگران جامعه هدف استان و حتی کشور و در نهایت به صیانت از نیروی کار و ایجاد اشتغال و تولید استان نیز کمک شایانی خواهد شد.
وی ضمن تأکید بر تسریع در روند تکمیل مجموعه ورزشی شماره یک کارگران کرمانشاه و به منظور ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف، از مراحل تکمیل استخرهای مجموعه که 99 درصد پیشرفت دارد و همچنین قسمت های فرهنگی، تفریحی و رفاهی در حال تکمیل نیز بازدید کرد.
حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز در جریان این بازدید اهمیت دادن به ورزش را امری مهم و از اولویت های کاری اداره کل در حوزه کارگری دانست و گفت: استان کرمانشاه دارای سه مجموعه ورزشی کارگری فعال شامل سالن های سرپوشیده، زمین چمن و سالن های بدن سازی در بخش آقایان و بانوان است .
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: مجموعه فرهنگی ورزشی و رفاهی شماره یک کارگران کرمانشاه در زمینی به مساحت3000 متر مربع و زیربنایی در حدود 8200 متر مربع از سال 1386 آغاز و با جذب اعتبار بیش از 10 میلیارد تومان در حال حاضر آماده تجهیز و بهره برداری از استخرها در دو قسمت مردان و بانوان با ظرفیت 400 نفر به مساحت 2200 متر مربع احداث شده است.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

http://www.SecretNews.ir/fa/News/352211/مدیرکل-امور-استان-های-وزارت-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی--بهره-برداری-از-ظرفیت-های-مجموعه-ورزشی-به-امید-و-نشاط-کارگران-کمک-شایانی-می-کند
بستن   چاپ