اخبار محرمانه
انتصاب سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه آزاد کیش
پنجشنبه 16 مرداد 1399 - 14:52:46
اخبار محرمانه - در حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش؛علی فائقی به عنوان سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر جزیره منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکم صادره از سوی غلامحسین خطاب به علی فائقی آمده است: در اجرای ماده 7 آئین نامه اجرایی نحوه فروش اموال منقول و غیر منقول موضوع قانون مبارزه با مواد مخدر، با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت "نماینده تام الاختیار اینجانب در کمسیون فروش اموال توقیفی و مصادره ای موضوع مبارزه با مواد مخدر کیش" منصوب می شوید.
برگزاری منظم و اداره جلسات و توشیح اسناد و سوابق کمسیون فروش در زمان برگزاری جلسه استانی و بازگشایی پاکت های مزایده و ارائه گزارش اقدامات انجام شده به اینجانب به صورت مستمر، از جمله اموری است که انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق، کارآمد، هدفمند و مبتنی بر اصول نسبت به تحقق آن تلاش کنید.
توفیق شما را در راستای انجام این ماموریت خطیر و اجرای برنامه ها با رعایت اصول قانون مداری در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمود های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/350627/انتصاب-سرپرست-دبیرخانه-شورای-هماهنگی-مبارزه-با-مواد-مخدر-منطقه-آزاد-کیش
بستن   چاپ