اخبار محرمانه
ویژه برنامه عیدانه «مثبت خانواده»
چهارشنبه 15 مرداد 1399 - 19:53:07
اخبار محرمانه - مهر / «مثبت خانواده» به مناسبت عید سعید غدیر خم جمعه 17 مرداد به صورت ویژه‌ای تقدیم علاقمندان خواهد شد.
این برنامه که در روز جمعه به مناسبت عید غدیر خم با اجرای سیدکاظم احمدزاده و مسعود روشن پژوه روانه آنتن می‌شود در بخش‌های متفاوتی تهیه و تولید شده است. یک زوج خیّر سادات به بهانه عید غدیر خم مهمان این برنامه هستند که با برگزاری یک رقابت بین این زوج فضایی مفرح ایجاد می‌شود. در بخش مشاغل در حال فراموشی نیز یک کفاش کهنه‌کار در برنامه حضور دارد.
آموزش بازی‌هایی متناسب با ایامی که همه در خانه هستند و دید و بازدیدهای عیدانه به واسطه شیوع کرونا کم شده از دیگر بخش‌های برنامه است. همچنین سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره خاطرات اعیاد سال گذشته و فاز دوم رزمایش همدلی، ایران همدل صحبت خواهد کرد. یک گروه پرامید نیز در بخش ورزشی این برنامه حضور خواهند داشت.
«مثبت خانواده» جمعه‌های هر هفته با هدف ایجاد اوقاتی خوش برای خانواده‌های ایرانی با اجرای مسعود روشن‌پژوه و سیدکاظم احمدزاده روانه آنتن می شود. بخش‌های مختلف این برنامه با توجه به دوران شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن، برنامه‌ریزی شده تا برآیندی شاد و مفرح برای خانواده ها به ارمغان داشته باشد.
همچنین «مثبت خانواده» در روزهای چهارشنبه هر هفته با محوریت رزمایش همدلی و کمک مومنانه با اجرای سیدکاظم احمدزاده به فعالیت‌های نیکوکاران و افراد خیّر در اقصی نقاط کشورمان اختصاص دارد. این برنامه چهارشنبه هر هفته با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) از فعالیت‌هایی که با هدف خوب کردن حال هموطنان‌مان صورت می‌گیرد گزارش‌ها و گفتگوهای ویژه‌ای را به علاقمندان تقدیم می‌کند و این هفته نیز میزبان عبدالملکی معاون اشتغالزایی کمیته امداد خواهد بود و درباره جشنواره صنایع روستایی صحبت خواهد شد.
این برنامه کاری از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی و سردبیری آزاده بهرامی و شیما ابن قاسم است که چهارشنبه‌ها ساعت 20 و جمعه‌ها ساعت 12 از شبکه 2 سیما روانه آنتن می‌شود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/350190/ویژه-برنامه-عیدانه-«مثبت-خانواده»
بستن   چاپ