اخبار محرمانه
برادرزاده ترامپ: رای دهندگان آمریکایی خطای سال 2016 را تکرار نکنند
شنبه 11 مرداد 1399 - 14:19:21
اخبار محرمانه - تسنیم / برادر زاده دونالد ترامپ در گفتگو با یک هفته نامه آلمانی وی را فردی بی‌صلاحیت و غیرمسئول دانسته و از رای دهندگان آلمانی خواست مجددا در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر خطای دور قبل را مرتکب نشده و او را انتخاب نکنند.
"ماری ترامپ"، برادرزاده دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در گفتگویی با هفته نامه "اشپیگل" تاکید کرد: عموی من آشکارا از ظرفیت عقلی و یا کنترل قابل اعتماد در برابر محرک ها برخودار نیست.
وی در بخش دیگری از این گفتگو تاکید کرد که پدربزرگ من فردی مسئول و صالح بود. او یک تاجر موفق بود. اما دونالد این طور نیست. وی فردی غیر مسئول و بی صلاحیت است که هرگز در امر تجارت هم خوب عمل نکرده است.
ماری ترامپ همچنین گفت: مادر دونالد در کودکی او را تنها گذاشت. او در در یک مرحله مهم زندگی اش بسیار بیمار و غائب بود. از آن زمان به بعد دونالد ترامپ تنهایی ویرانگری را تجربه کرد. در آن زمان تنها ارتباط انسانی واقعی زندگی او از وی جدا شد و این برای شخصیت ترامپ ویران کننده بود. دونالد مدت طولانی در حسرت محبت و مهربانی بود اما دیگر چیزی از آن باقی نمانده است.
ماری ترامپ در ادامه گفت: ترامپ هیچ وابستگی مذهبی ندارد و البته این مسئله‌ای نیست. مسئله اصلی آمادگی وی برای سوء استفاده از اعتقادات دیگران است برای اینکه آن ها را متقاعد کند که منافع و علایق او را در دل داشته و از آن حمایت کنند.
برادر زاده ترامپ گفت: من می خواهم که انتخاب کنندگان آمریکایی خطای سال 2016 را دوباره تکرار نکنند. من نمی خواهم کسی در نوامبر به پای صندوق های رای برود و به گونه‌ای عمل کند که گویا هیچ اطلاعی از وقایع ندارد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/346625/برادرزاده-ترامپ--رای-دهندگان-آمریکایی-خطای-سال-2016-را-تکرار-نکنند
بستن   چاپ