اخبار محرمانه
مقرری مشمولان بیمه بیکاری کرونا در استان مرکزی پرداخت شد
سه شنبه 7 مرداد 1399 - 08:21:34
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: مقرری هشت هزار و 839 مشمول بیمه بیکاری کرونا به‌طور کامل در این استان پرداخت شد.

به گزارش روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی محمدتقی آبایی با اعلام این خبر گفت: با شیوع ویروس کرونا و از اول اسفندماه سال گذشته تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال 10 هزار و سه نفر در سامانه بیمه بیکاری این استان ثبت‌نام کردند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: پرداخت مقرری بیمه بیکاری کرونا از اول اسفندماه سال گذشته تا پایان اردیبهشت ماه امسال به عهده سازمان برنامه و بودجه بود که این مهم پرداخت شده است.
آبایی هزاوه تصریح کرد: افرادی که به‌واسطه بیماری کرونا مشمول بیمه بیکاری شدند، نیازی به تشکیل پرونده نداشتند اما، اگر برخی افراد پس از این تاریخ نیز با استمرار بیمه بیکاری نیاز داشتند که باید به سامانه جامع روابط کار به آدرس https://prkar.mcls.gov.ir مراجعه کرده و پس از احراز هویت در پیشخوان دولت و اخذ نام کاربری و گذرواژه، نسبت به بارگذاری مدارک خود در این سامانه اقدام می‌کردند.
وی عنوان کرد: پرونده این افراد پس از گذران این مراحل از سوی نمایندگان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی استان مرکزی در کمیته‌های 2 نفره بیمه بیکاری بررسی می‌شود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/343756/مقرری-مشمولان-بیمه-بیکاری-کرونا-در-استان-مرکزی-پرداخت-شد
بستن   چاپ