اخبار محرمانه
نزدیک به 9 میلیارد تومان تسهیلات حمایتی دولت به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در کردستان پرداخت شد
دوشنبه 6 مرداد 1399 - 12:33:41
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، در نشست بررسی پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در سنندج برگزار شد، با اشاره به پرداخت این تسهیلات در استان، گفت: 8میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات دولتی برای حمایت از صاحبان کسب و کارهای زیان دیده از کرونا در استان پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، برهان صلواتی این میزان تسهیلات را در قالب 686 فقره پرونده ذکر و اظهار کرد : 4262 پرونده دیگر با تسهیلات مورد نیاز به مبلغ حدود 59 میلیارد تومان در حال توزیع در شبکه بانکی استان است که پس از فرآیند کارشناسی و تشریفات بانکی، به متقاضیان پرداخت می‌شود.
صلواتی نرخ سود این تسهیلات را 12 درصد و با هدف کمک به کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا ذکر کرد و گفت: با وجود اینکه بانک ها در ایام کرونا درگیر مشکلات ناشی از این ویروس بوده اند اما در پرداخت این تسهیلات به کسب و کارها همت و تلاش خوبی کرده اند که شایسته قدردانی هستند.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

http://www.SecretNews.ir/fa/News/343068/نزدیک-به-9-میلیارد-تومان-تسهیلات-حمایتی-دولت-به-کسب-و-کارهای-آسیب-دیده-از-کرونا-در-کردستان-پرداخت-شد
بستن   چاپ