اخبار محرمانه
9 مرداد آخرین مهلت بهنگام سازی اطلاعات تعاونی های هرمزگان در سامانه جامع و هوشمند تعاون
دوشنبه 6 مرداد 1399 - 10:57:42
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: 9 مردادماه آخرین مهلت ثبت نام جدید و بهنگام سازی اطلاعات شرکت های تعاونی استان در سامانه جامع و هوشمند تعاون است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، "هادی ابراهیمی" افزود: در سال جاری انتخاب تعاونی های برتر استانی و ملی بر اساس بررسی و پایش اطلاعات بارگذاری شده تعاونی ها در بانک اطلاعاتی سامانه جامع و هوشمند تعاون انجام می شود که تعاونی ها باید در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام جدید و بهنگام سازی اطلاعات خود به طور کامل و مستند اقدام کنند.
وی با اشاره به اعلام الزامات ثبت نام و پذیرش اولیه شرکت های تعاونی در جشنواره تعاونی های برتر سال جاری گفت: اتحادیه ها و شرکت های تعاونی برای حضور در جشنواره تعاونی های برتر باید 9 شرط اعلام شده را رعایت کنند .
ابراهیمی مثبت بودن تراز مالی شرکت تعاونی در 3 سال اخیر، فعال و در حال بهره برداری بودن تعاونی با حداقل داشتن 3 سال فعالیت، انجام برگزاری مجامع قانونی و رعایت قواعد حقوقی الزامی، نداشتن محکومیت قضایی موثر در مورد تعاونی در 3 سال اخیر و درج مدارک تحصیلی اعضای هیأت مدیره شرکت تعاونی در سامانه جامع و هوشمند تعاونی را از جمله الزامات شرکت های تعاونی برای پذیرش اولیه در جشنواره تعاونی های برتر عنوان کرد .
وی اظهارکرد: درج مستندات قانونی مرتبط با امور مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی شرکت تعاونی در سامانه جامع و هوشمند تعاونی، بارگذاری گواهینامه های مرتبط با نوع فعالیت شرکت تعاونی طی سه سال اخیر در سامانه ( گواهینامه های ایزو، محیط زیست، اختراع، طرح صنعتی، تقدیرنامه) و بارگذاری صورتهای مالی و آخرین تغییرات اساسنامه شرکت تعاونی در سامانه جامع و هوشمند تعاونی ها و بارگذاری تصاویر واضح محصولات و خدمات شرکت تعاونی در سامانه از الزامات دیگر شرکت در جشنواره است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/342982/9-مرداد-آخرین-مهلت-بهنگام-سازی-اطلاعات-تعاونی-های-هرمزگان-در-سامانه-جامع-و-هوشمند-تعاون
بستن   چاپ