اخبار محرمانه
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان: تشکیل شرکت های تعاونی بستری مناسب برای ایجاد اشتغال پایدار است
يکشنبه 5 مرداد 1399 - 12:41:50
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که تعاون چشمه جوشان اشتغال است، افزود: حوزه تعاون و تشکیل شرکت های تعاونی بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال پایدار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان ، عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که تعاون چشمه جوشان اشتغال است، افزود: حوزه تعاون و تشکیل شرکت های تعاونی بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال پایدار است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی تعامل سازنده و استفاده از ظرفیت های سازمان آموزش فنی و حرفه ای را در راستای آموزش های راهبردی برای مدیران شرکت های تعاونی و نهادینه کردن فرهنگ خرد جمعی و کار گروهی را ضروری دانست و بر لزوم این تعامل تاکید کرد.
علیزاده افزود: ثبت و تشکیل تعاونی های توسعه و عمران به جهت حوزه فعالیت وسیع و نقش موثر در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال یکی از اولویت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان در ادامه ضمن تشریح نحوه تشکیل، ثبت و فعالیت های شرکت تعاونی توسعه و عمران گفت : تا کنون در 8 شهرستان استان گیلان این شرکت تعاونی به ثبت رسیده است که باید تا پایان دولت با تلاش مضاعف در سایر شهرستان های استان نیز شرکت تعاونی توسعه و عمران به ثبت برسد.
وی با بیان اینکه ثبت و تشکیل به تنهایی کافی نیست، خاطرنشان کرد: باید با همکاری و تعامل با دیگر دستگاه های اجرایی و حمایتی زمینه فعالیت برای شرکت تعاونی توسعه و عمران که حایز اهمیت است در شهرستان ها فراهم شود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/342136/مدیر-کل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-گیلان--تشکیل-شرکت-های-تعاونی-بستری-مناسب-برای-ایجاد-اشتغال-پایدار-است
بستن   چاپ