اخبار محرمانه
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان: بهزیستی خدمت بی ادعا را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است
سه شنبه 31 تير 1399 - 15:40:22
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: سازمان بهزیستی، خدمت بی ادعا را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، "هادی ابراهیمی" در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان، ضمن تجلیل از خدمات ارزنده بهزیستی هرمزگان در ارائه خدمات به جامعه هدف و تلاش آنان در کاهش آسیب های اجتماعی، کار در بهزیستی را بسیار باارزش ، مهم و الهی عنوان کرد.
وی افزود: بهزیستی به عنوان نهادی تاثیر گذار در حوزه رفاه اجتماعی و سلامت اجتماعی تلاش می کند با ایجاد بستر مناسب در جهت آسیب زدایی و ایجاد نشاط در جامعه هدف و حتی فراتر از آن، برای آحاد مردم گام بر دارد.
مدیرکل بهزیستی هرمزگان نیز ضمن تقدیر از همراهی مستمر مدیر کل و مجموعه اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان با بهزیستی ، این همراهی را گره گشا عنوان کرد و افزود: بی شک در راستای دستیابی بهزیستی به اهداف سازمانی این همراهی بسیار موثر بوده و خواهد بود .
غلامحسین رنجبر در ادامه به ارائه عملکرد و فعالیت های بهزیستی استان به ویژه در ایام شیوع کرونا و اقدامات پیشگیرانه در این خصوص در مراکز اشاره و اضافه کرد: بهزیستی سازمانی حمایتی است که با رویکرد ارائه خدمات متنوع تخصصی و اثر بخش به نیازمندان جامعه در راستای پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی از یک سو و ارائه خدمات آموزشی، مراقبتی، درمانی به افراد دارای معلولیت از سوی دیگر فعالیت می کند و استمرار این فعالیت همیشه مرهون تلاش پرسنل تلاشگر و همراهی مردم نیک اندیش بوده است .

http://www.SecretNews.ir/fa/News/338504/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-هرمزگان--بهزیستی-خدمت-بی-ادعا-را-سرلوحه-فعالیت-های-خود-قرار-داده-است
بستن   چاپ