اخبار محرمانه
عقبگرد 12 هزار واحدی بورس در شنبه هیجانی
يکشنبه 22 تير 1399 - 08:05:07
اخبار محرمانه - خراسان / شاخص کل بورس تهران که آخرین بار نهم تیرماه یک افت موقت را تجربه کرده بود، دیروز نیز بعد از هفت روز کاری رشد مداوم، 12 هزار واحد افت کرد. افت 0.7 درصدی شاخص در حالی بود که در ابتدای معاملات دیروز شاهد افت شدید قیمت ها و شاخص کل و فشار سنگین عرضه بودیم اما باز هم به مرور خریداران بورس را به مدار تعادل برگرداندند.
به گزارش خراسان، روند اصلاحی بازار سرمایه که از نیمه معاملات روز چهارشنبه گذشته آغاز شده بود، تا نیمه معاملات دیروز هم ادامه یافت. به نحوی که شاخص طی یک ساعت اول معاملات 34 هزار واحد افت کرد و به سطح یک میلیون و 719 هزار واحد رسید. اما باز هم خریداران در بازار قوی حاضر شدند و بازار حدود 22 هزار واحد از افت 34 هزار تایی را جبران کرد و به سطح یک میلیون و 743 هزار واحدی رسید.
دیروز صف های فروش نمادهای بزرگی چون ملی مس به صف خرید تبدیل شد. برخی دیگر از نمادهای پرطرفدار مثل بانک صادرات، تاپیکو، فولاد مبارکه و ... هم که در ابتدای معاملات منفی یا صف فروش بودند، معاملات دیروز را با صف خرید به پایان بردند. نماد شستا و زیرمجموعه اش صباتامین نیز صف خرید بودند. خودروسازان بزرگ دیروز به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی تعطیل بودند. پتروشیمی ها نیز دورنگ و برخی صف خرید و بعضی منفی بودند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/331405/عقبگرد-12-هزار-واحدی-بورس-در-شنبه-هیجانی
بستن   چاپ