اخبار محرمانه
وزیر نفت:
ظرفیت‌سازی در تولید نفت ضروری است؛ تسلیم نمی‌شویم
شنبه 21 تير 1399 - 13:06:27
اخبار محرمانه - وزیر نفت گفت: اگرچه امروز به دلیل تحریم‌ها تولید نفت ایران کم است، اما ایجاد ظرفیت تولید امری راهبردی است تا صنعت نفت کشور بتواند در هر زمانی که نیاز است، سهم خود را احیا کند؛ ما تسلیم نمی‌شویم.

به گزارش خبرنگار شانا، بیژن زنگنه امروز (شنبه، 21 تیرماه) در آیین امضای قرارداد طرح توسعه میدان نفتی یاران، با بیان این مطلب افزود: امروز روز خوبی برای صنعت نفت ایران است زیرا قرارداد تکمیل توسعه یک میدان مشترک نفتی امضا می‎شود.
وی با اشاره به اینکه مردم شرایط سختی را می گذرانند و کرونا و تحریم فشار زیادی بر آنان وارد می کند، افزود: در صنعت نفت سعی می‌کنیم تا حد امکان برای کاهش این فشارها تلاش کنیم؛ بخشی از این طریق است که دستور داده شده مواد اولیه شوینده‌ها وضدعفونی کننده‌ها که توسط پتروشیمی‎ها و پالایشگاه‎ها تولید می‎شود، در اولویت تولید و تامین باشد. بخش دیگر، کمک به اشتغال و زندگی مردم است. مردم قرار است زندگی و کار کنند و از کار خود نان حلال به‌دست آورند. به همین منظور با وجود مواجهه صنعت نفت با کمبود منابع، در تلاشیم جریان اشتغال و کار مولد را زنده نگه‌داریم.
زنگنه گفت: درست است که اکنون به واسطه تحریم‌های ظالمانه، تولید نفت ما کاهش یافته است اما همیشه اینگونه نمی‌ماند. باید ظرفیت را بالا ببریم تا هر زمان نیاز شد، با قدرت تمام وارد بازار شویم و سهممان را احیا کنیم. ما قرار نیست تسلیم شویم و قرارداد توسعه میدان یاران هم در همین مسیر عملیاتی می‎شود.
این خبر در حال تکمیل است...

http://www.SecretNews.ir/fa/News/330878/ظرفیت‌سازی-در-تولید-نفت-ضروری-است؛-تسلیم-نمی‌شویم
بستن   چاپ