اخبار محرمانه
ربیعی: سیاست دلجویی از ‌آمریکا یک سیاست شکست خورده است
سه شنبه 17 تير 1399 - 15:00:37
اخبار محرمانه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

آخرین خبر / سیاست دلجویی از ‌آمریکا یک سیاست شکست خورده است.
سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره پیامدهای رفتار غیرمسوولانه اروپایی‌ها و همکاری احتمالی آنها با آمریکا در تداوم تحریم های تسلیحاتی گفت: همه اروپایی‌ها هم می دانند سیاست دلجویی از آمریکا یک سیاست شکست خورده است چرا که خواسته‌های حد و اندازه ندارد و قابل درک نیست
ربیعی افزود: از اروپایی انتظار داریم که این سیاست را تداوم ندهند. با این اقدام برجام و صلح بین المللی را به خطر می‌اندازند و بیش از این اعتبار اروپا را به عنوان یک بازیگر مستقل که می‌توانست یک منظومه قدرت در جهان باشد، این اعتبار را زیرسوال نبرند.
وی با بیان اینکه مواضع سه کشور اروپایی در نشست اخیر شورای امنیت در رابطه با موضوع تحریم تسلیحاتی برای ما نگران کننده است، گفت: امیدواریم لازم به تذکر بیشتر نباشد چرا که به لحاظ حقوقی حد وسطی میان پایبندی به قطعنامه 2231 و عدم پایبندی به آن وجود ندارد یا پایبند هستیم یا پایبند نیستیم.
سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: هر ابتکاری که نقض تعهدات طرف‌های برجام در این قطعنامه باشد، پیامد یکسانی خواهد داشت فکر می‌کنیم هیچ کس جز دشمنان چندجانبه گرایی و قانومندی در روابط بین الملل و مخالفان دیپلماسی از آن سود نخواهد برد.
ربیعی: اروپا بداند سیاست دلجویی از ننر زورگویی به نام آمریکا شکست خورده است . اعتبارشان را زیر سوال ببرند . مواضع اروپا در مورد تمدید تحریم تسلیحاتی ایران نگران کننده است . حد وسطی برای اجرای قطعنامه 2231وجود ندارد

http://www.SecretNews.ir/fa/News/328284/ربیعی--سیاست-دلجویی-از-‌آمریکا-یک-سیاست-شکست-خورده-است
بستن   چاپ