اخبار محرمانه
توصیه‌های کروناییِ معاون پارلمانی رئیس‌جمهور
دوشنبه 16 تير 1399 - 14:29:54
اخبار محرمانه - ایسنا / معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: امیدواریم مردم بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند که دولت مجبور نباشد محدودیت‌های قبلی را برگرداند.
حسینعلی امیری روز دوشنبه 16 تیرماه در نشست ویدئوکنفرانس با ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ دارویی برای کنترل ویروس کرونا کشف نشده و سازمان بهداشت جهانی نیز معتقد است که در شرایط حاضر نمی‌توان پایانی را برای این ویروس اعلام کرد و ادامه داد: همه دنیا درگیر این بیماری هستند با وجود این، نظام ما نسبت به خیلی از کشورهای مدعی دنیا، با همکاری مردم از عهده مدیریت و مقابله با ویروس کرونا خیلی خوب برآمده است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور عنوان کرد: زیرساخت‌هایی که در سال‌های اخیر در بخش بهداشت و درمان ایجاد شد در این شرایط بحرانی توانست به نحوی عمل کند که ما مشکلی نداشته باشیم در حالی که خیلی کشورهای مدعی و پیشرفته با شرایط سختی روبه‌رو بوده و در آمار ابتلا و مرگ و میر و کمبود تخت با بحران جدی روبرو هستند.
امیری با اشاره به اینکه بازگشایی‌های اخیر سبب شد که شرایط نسبت به قبل کمی تغییر کند، تاکید کرد: همه باید با کرونا زندگی کنیم و برنامه‌ریزی‌ها باید بر اساس شرایطی باشد که هم اکنون کرونا تحمیل کرده است.
وی عنوان کرد: یکی از دلایلی که در 10 روز اخیر آمار مبتلایان افزایش یافته و یا برخی استان‌ها و شهرستان‌ها در وضعیت هشدار یا قرمز قرار گرفته است به خاطر سهل‌انگاری‌ در رعایت دستورالعمل‌ها بوده است.
امیری با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، عنوان کرد: الزام استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی از 15 تیرماه ابلاغ شده که امیدواریم مردم بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند که دولت مجبور نباشد محدودیت‌های قبلی را برگرداند.
به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: نحوه بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس در سال تحصیلی جدید نیز بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی برنامه‌ریزی شود که دانشجویان و دانش‌آموزان با عقب‌ماندگی‌های درسی روبه‌رو نشوند

http://www.SecretNews.ir/fa/News/327512/توصیه‌های-کروناییِ-معاون-پارلمانی-رئیس‌جمهور
بستن   چاپ