اخبار محرمانه
دیدار هیأت جهاد اسلامی و حزب‌الله برای مقاومت هر چه کامل‌تر
چهارشنبه 14 خرداد 1399 - 16:26:51
اخبار محرمانه - فارس / هیأتی از جهاد اسلامی با مسؤول منطقه «صیدا» در جنبش حزب‌الله لبنان دیدار کرد و در دیدار مذکور بر لزوم تقویت جبهه داخلی در مقابله با توطئه‌های آمریکایی-صهیونیستی تأکید شد.
هیأتی از جهاد اسلامی فلسطین به ریاست «شکیب العینا» مسؤول روابط سیاسی این جنبش در لبنان با شیخ «زید ماهر» مسؤول منطقه «صیدا» در جنبش حزب‌الله لبنان دیدار کرد.
براساس گزارش «المنار»، در این دیدار تحولات منطقه‌ای و فلسطینی و وضعیت اردوگاه‌های فلسطینی در لبنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در بیانیه حزب‌الله آمده است: (در این دیدار) بر ضروت کار برای تقویت جبهه داخلی در برابر توطئه‌های آمریکایی-صهیونیستی تأکید شد، توطئه‌هایی که ضربه به مردم حامی مقاومت از طریق اقتصاد و محاصره مالی را دنبال می‌کند تا آنها را علیه مقاومت و سران آن تحریک کند.
دو طرف در ادامه از وضعیت امنیتی آرام اردوگاه‌های فلسطینی منطقه صیدا بویژه «عین الحلوه» و تلاش‌های سران امنیتی و سیاسی لبنان و فلسطین در این زمینه قدردانی کردند.
شیخ ضاهر در ادامه ز تلاش‌هایی که برادران فلسطینی در اردوگاه‌ها برای جلوگیری از شیوع کرونا انجام داده‌اند، تشکر کرد.
در پایان دو طرف به ملت مقاوم فلسطین که در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده و همچنین به اسرای فلسطینی که نماد صبر و جهادند، درود فرستادند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/316673/دیدار-هیأت-جهاد-اسلامی-و-حزب‌الله-برای-مقاومت-هر-چه-کامل‌تر
بستن   چاپ