اخبار محرمانه
رهبر انقلاب: بزک‌کنندگان آمریکا امروز نمی توانند سر خود را بلند کنند
چهارشنبه 14 خرداد 1399 - 12:22:44
اخبار محرمانه - آخرین خبر / حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر اینکه ملت آمریکا امروز احساس خجالت و سرافکندگی از حکومت‌های خود می‌کنند، خاطرنشان کردند: امروز آن ایرانی‌هایی که در کشور یا خارج از کشور هستند و شغلشان حمایت و بزک کردن آمریکا هست هم دیگر سر خود را نمی‌توانند بلند کنند.
رهبر انقلاب با اشاره به دشمنی ادامه دار با جمهوری اسلامی فرمودند: موضوع دیگر دشمنی ها است؛ ملاحظه دشمن خارجی را نباید کرد. جبهه وسیعی از دشمن وجود دارد که هر حرکتی در کشور بخواهد به سمت صلاح حرکت کند به دنبال آن هستند که آن توسط امپراطوری رسانه ای که در دست صهیونیست ها هست را زیر سوال ببرند.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه وضع آشفته آمریکا را مشاهده می کنید و آنچه امروز در شهرها و ایالات آمریکا مشاهده می شود، بروز یک واقعیاتی است که همیشه پنهان می شد افزودند: این وضعیت امروز در واقع مانند لجن ته حوز است که امروز عیان شده است. اینکه پلیسی پای خود را بر گردن سیاه پوستی قرار بدهد و فشار بدهد تا اون جان بدهد، چیزی نیست که جدیدا به وجود آمده باشد، این طبیعت آمریکایی است و کاری است که با خیلی از کشورها مثل عراق، افغانستان، سوریه و ... انجام دادند. این شعار بگذارید نفس بکشیم که امروز مردم آمریکا سر می‌دهند، این حرف دل همه ملت‌هایی است که آمریکا به آنجا ظالمانه وارد شده است. آمریکایی ها به توفیق و لطف الهی با رفتارهای خودشان رسوا شدند. مدیریتشان در زمینه کرونا آنها را رسوا کرد و ضعف مدیریت شان باعث شده تلفاتشان چندین برابر بیشتر دیگر کشورها باشد.
رهبر انقلاب با اشاره به افرادی که دنبال حمایت و بزک کردن چهره آمریکا هستند اضافه کردند: امروز ملت آمریکا احساس خجلت و سرافکندگی از حکومت های خود می کند و آن کسانی که چه در کشور ما یا بعضی ایرانی هایی که خارج از کشور هستند که شغلشان حمایت و بزک کردن آمریکا است آنها هم امروز دیگر سر خود را بلند نمی کنند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/316533/رهبر-انقلاب--بزک‌کنندگان-آمریکا-امروز-نمی-توانند-سر-خود-را-بلند-کنند
بستن   چاپ