اخبار محرمانه
«شیشلیک»؛‌ دستپخت تازه مهدویان و عطاران برای سینما
دوشنبه 12 خرداد 1399 - 10:39:17
اخبار محرمانه - خراسان / محمدحسین مهدویان برای اولین بار فیلمی کمدی با فیلم نامه‌ای از امیرمهدی ژوله می‌سازد.

اخبار محرمانه


همزمان با آغاز فیلم برداری پروژه‌های سینمایی و از سر گرفته شدن تولید فیلم و سریال‌هایی که شیوع کرونا متوقف‌شان کرده بود، اخبار تازه‌ای از فعالیت جدید سینماگران منتشر شده است. یکی از مهم‌ترین خبرها، فیلم جدید محمدحسین مهدویان و همکاری او با رضا عطاران در این فیلم است. او پس از فیلم «درخت گردو»، در اثر تازه خود برای دومین‌بار با چهره‌های متفاوتی همکاری خواهد کرد.
از درخت گردو تا شیشلیک
دیروز نخستین خبر از فیلم تازه محمدحسین مهدویان به نام «شیشلیک» منتشر شد و در آن گفته شد ژانر این فیلم کمدی است. اولین بازیگر آن که نامش اعلام شده رضا عطاران است و نویسندگی فیلم نامه این اثر را هم امیرمهدی ژوله برعهده داشته است. این خبر کوتاه و دیده شدن نام این اسامی در فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان از چند جهت جالب است. سال گذشته خبر بازی ستاره‌هایی مانند پیمان معادی و مهران مدیری در فیلم «درخت گردو» حسابی علاقه مندان به سینما را غافلگیر کرد. مهدویان تا به حال در فیلم‌هایی که ساخته، به مسائلی مانند دفاع مقدس و منافقین پرداخته است، بنابراین همکاری این کارگردان با بازیگری مانند پیمان معادی که خط مشی یا تفکرات کاملا متفاوتی نسبت به مهدویان دارد، این همکاری را خاص و متفاوت می‌کرد.
همکاری با ستاره‌های کمدی
محمدحسین مهدویان در ادامه این همکاری‌های تازه و متفاوت، از حضور رضا عطاران در فیلم خود استفاده کرده است. حضور رضا عطاران و امیرمهدی ژوله به عنوان بازیگر و نویسنده در این پروژه، طبق همان پیش فرضی که بالاتر گفتیم اتفاق معمولی نیست. نکته جالب دیگر فیلم این است که «شیشلیک» غذای معروف مشهد است و رضا عطاران نیز متولد شهر مشهد است، بنابراین احتمال دارد این دو مسئله بی ارتباط با یکدیگر نباشند. البته هنوز درباره قصه و نقش رضا عطاران اطلاعاتی منتشر نشده است اما ارتباط نام فیلم با اصالت رضا عطاران جالب است و احتمالا اتفاقی نخواهد بود. مهدویان پس از فیلم‌هایی که در اکثر آن‌ها به موضوع دفاع مقدس و تاریخ معاصر می‌پرداخت، برای اولین‌بار سراغ ژانر کمدی رفته است. امیرمهدی ژوله که به عنوان نویسنده آثار مهران مدیری شناخته می‌شود، چهره پرحاشیه‌ای در فضای مجازی بوده و پست‌های ایستاگرامی کنایه‌آمیزش درباره مسائل مختلف معمولا پر سروصدا بوده، او مدتی است در تلویزیون هم ممنوع‌التصویر است. چگونگی همکاری این نویسنده با چهره‌ای مانند محمدحسین مهدویان در ذهن تعدادی از علاقه مندان سینما، علامت سوال‌هایی ایجاد کرده است. اکنون باید منتظر اعلام اسامی بقیه بازیگران و در نهایت دستپخت مهدویان، ژوله و اول مارکت به عنوان سرمایه‌گذار ماند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/314796/«شیشلیک»؛‌-دستپخت-تازه-مهدویان-و-عطاران-برای-سینما
بستن   چاپ