اخبار محرمانه
رشد عجیب معاملات مسکن تهران
چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 13:51:23
اخبار محرمانه - تجارت نیوز / میزان معاملات مسکن در شهر تهران در اردیبهشت ماه نسبت به فروردین ماه امسال رشد قابل توجه 812 درصدی را به ثبت رساند که به نظر می‌رسد رشد ماهانه بی‌سابقه‌ای بوده است.
آمارهای اقتباس شده از سازمان راه و شهرسازی نشان می‌دهد در اردیبهشت ماه امسال معاملات مسکن تهران رونق بی‌سابقه‌ای را به ثبت رسانده‌اند.
قیمت مسکن تهران در اردیبهشت ماه امسال نسبت به ماه قبل 9٫4 درصد افزایش داشت و به سطح 17 میلیون تومان رسید، از سوی دیگر میزان معاملات مسکن در شهر تهران در اردیبهشت ماه نسبت به فروردین ماه امسال رشد قابل توجه 812 درصدی را به ثبت رساند که به نظر می‌رسد رشد ماهانه بی‌سابقه‌ای بوده است.
میزان معاملات مسکن تهران با رشد 812 درصدی از هزار فقره معامله در فروردین ماه امسال به حدود 10 هزار فقره در اردیبهشت ماه رسید.
بیشترین میزان رشد معاملات مسکن در میان مناطق 22گانه شهر تهران مربوط به منطقه13 بوده که تعداد خرید و فروش خانه در این منطقه 2500 درصد افزایش داشته و از 14 فقره معامله در فروردین ماه امسال به بیش از 360 فقره معامله در اردیبهشت ماه امسال رسیده است.
قیمت خانه در منطقه13 تهران در اردیبهشت ماه امسال نسبت به ماه قبل 4٫2 درصد افزایش داشته است.
کمترین میزان رشد ماهانه معاملات مسکن شهر تهران در اردیهشت ماه امسال مربوط به منطقه 19 تهران بوده که معادل 433 درص افزایش داشته است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/311407/رشد-عجیب-معاملات-مسکن-تهران
بستن   چاپ