اخبار محرمانه
هلاکت 21 تروریست در حملات به سینای شمالی مصر
شنبه 3 خرداد 1399 - 15:41:35
اخبار محرمانه - ایسنا / وزارت کشور مصر امروز (شنبه) با صدور بیانیه‌ای از کشته شدن 21 تروریست در جریان دو حمله در استان سینای شمالی خبر داد.
به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این وزارت‌خانه اعلام کرد، در جریان تیراندازی‌های متقابل میان نیروهای امنیتی مصر و تروریست‌های مسلح در منطقه بئر العبد در استان سینای شمالی 21 تروریست کشته شدند و در مقر تروریست‌ها سلاح‌، مواد منفجره، دو کمربند انفجاری و یک دستگاه بی‌سیم پیدا شد.
در همین راستا، بخش امنیت ملی مصر اعلام کرد که اطلاعاتی را مبنی بر این امر به دست آورد که گروهی از نیروهای تروریستی یکی از مزارع سینای شمالی را به عنوان مخفی‌گاه و محل آموزش و برنامه‌ریزی برای اجرای عملیات متجاوزانه اتخاذ کرده‌اند و تلاش دارند همزمان با فرا رسیدن ایام عید فطر ضمن استقرار تعدادی از نیروهای خود در یکی از منازل منطقه بئر العبد دست به عملیات تروریستی بزند.
این نهاد امنیتی در ادامه اعلام کرد، در پی کسب این اطلاعات نیروهای امنیتی مصر و نیروهای تروریستی با یکدیگر درگیر شدند و دو مقر تروریست‌ها به صورت همزمان هدف قرار گرفته شد که در پی آن 14 تروریست در مرزعه‌ای در منطقه بئر العبد و هفت تن دیگر در یکی از منازل این منطقه کشته شدند.
پیش از این هم یک گروه تروریستی شامگاه یکشنبه به منطقه شیخ زوید در شمال شبه‌جزیره سینا در مصر حمله کرده بودند که در این حمله سه تروریست کشته و 10 تن دیگر زخمی شدند.
همچنین ارتش مصر چند روز قبل اعلام کرد که 13 فرد مسلح را در عملیاتی در یکی از مزارع شمال شبه جزیره سینا از پای درآورد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/309263/هلاکت-21-تروریست-در-حملات-به-سینای-شمالی-مصر
بستن   چاپ