اخبار محرمانه
وقتي سياسيون صبح جمعه گرد هم مي آيند
در سانس طلايي استخر نياوران چه مي گذرد؟
شنبه 7 دي 1392 - 2:44:40 PM
پايگاه خبري تحليلي تدبير24
اخبار محرمانه- يک سايت نزديک به دولت خبر داد؛در اين شناي تفريحي – سياسي برخي دستور کار هاي شهرداري بررسي شده و برخي شهرداران سابق مناطق براي گرفتن پست هاي جديد سري به اين استخر مي زنند

 در حالي که با حضور دوباره قاليباف در راس شهرداري تهران برنامه ريزي ياران وي براي مجلس دهم آغاز شده است خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که مدتي است برخي مديران ارشد شهرداري در يکي از استخرهاي مشهور تهران براي هماهنگي هاي بيشتر گرد هم مي آيند .

به گزارش سرويس سياسي تدبير 24؛قاليباف که پس از دومين شکست سنگين در انتخابات رياست جمهوري در محافل عمومي و خصوصي ناراحتي خود را از تيم نزديک به خود اعلام کرده بود به رغم تلاش بسيار نتوانسته تا کنون اعضاي حلقه متنفذ اطرافش را از مديريت هاي شهرداري حذف يا جابه جا کند با اينحال ظاهرا ياران قاليباف براي همسويي بيشتر و هماهنگي بين خود گردهم آيي هاي خصوصي همچون حضور در استخر را برگزيده اند تا بتوانند در مواردي همچون مجلس شوراي اسلامي تاثيرگذار باشند .

بنا بر اين گزارش مدتي است سانس ويژه استخر شهداي نياوران واقع در پارک نياوران در ساعت 7 تا 9 صبح جمعه ها به صورت اختصاصي براي مديران ارشد شهرداري و مهمانان آن ها قرق شده است و مردم عادي حق ندارند در اين سانس از امکانات اين استخر عمومي استفاده کنند . در اين سانس طلايي ظاهرا مديران برجسته شهرداري با دعوت از مهمانان خود ضمن تفريح و شنا در حاشيه به بحث هاي روز شهرداري و مسائل سياسي مي پردازند . در همين خصوص روز گذشته خبرنگار تدبير24 حاضر در محل اين استخر در پايان ساعت 9 چهره هايي همچون ايازي معاون فرهنگي – اجتماعي شهرداري تهران، عبداللهي معاون خدمات شهري شهرداري تهران، چمران رئيس شوراي عالي استان ها و برخي مديران کل و شهرداران مناطق را رويت کرد . همچنين مديران شهرداري روز گذشته در اين سانس سياسي استخر نياوران مهمان ويژه اي را دعوت و از وي پذيرايي کردند . موسوي لاري وزير کشور دوران اصلاحات ديروز در جمع ياران قاليباف حضور يافته بود اما معلوم نبود چه صحبت هايي بين اين دو تيم رد و بدل شده است .

پيگيري هاي بيشتر نشان مي دهد که گردهم آيي سياسي صبح هاي جمعه به محوريت ايازي برگزار مي شود و مهمانان نيز با نظر وي دعوت مي شوند . در اين شناي تفريحي – سياسي برخي دستور کار هاي شهرداري بررسي شده و برخي شهرداران سابق مناطق براي گرفتن پست هاي جديد سري به اين استخر مي زنند . همچنين شنيده شده برخي پيگيري ها براي حضور منسجم تيم قاليباف در مجلس دهم نيز در اين استخر تصميم گيري مي شود .

گفتني است پيش از اين در مجموعه هايي مانند باشگاه انقلاب و استخر شقايق نيز سانس هاي ويژه اي با حضور سياسيون تشکيل مي شده است و استخر نياوران که وابسته به شهرداري تهران نيز هست سومين استخر سياسي تهران محسوب مي شود .

http://www.SecretNews.ir/fa/News/304/در-سانس-طلايي-استخر-نياوران-چه-مي-گذرد؟
بستن   چاپ