اخبار محرمانه
آغاز سبز بورس در روز یکشنبه
يکشنبه 17 فروردين 1399 - 11:00:08
اخبار محرمانه - تجارت نیوز / در آغاز معاملات بورس روز یکشنبه، شاخص کل با رشدی 5 هزار واحدی وارد محدوده 573 هزار واحدی شد تا همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد.
در آغاز معاملات روز یکشنبه بازار سهام، شاخص کل با رشدی 5 هزار و 730 واحدی وارد کانال 573 هزار واحدی شد تا همچنان روند صعودی خود را حفظ کند. این در حالی است که جو حاکم بر بسیاری از نمادهای بازار نشان از فشار عرضه دارد و امکان این که از روند رشد شاخص کاسته شده یا شاخص وارد فاز اصلاحی شود محتمل است.

اخبار محرمانه


در 40 دقیقه ابتدایی معاملات امروز بورس، بیش از 300 هزار معامله صورت گرفت که طی آن بیش از 2 میلیون سهم با ارزشی بالغ بر 16 هزار میلیارد ریال داد و ستد شد. در این میان سه نماد همراه، نوری و وتجارت به ترتیب با 355، 223 و 220 واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. همچنین در میان نمادهای فرابورسی نیز دماوند، ذوب و بجهرم تاثیرگذارترین نمادها بودند.

اخبار محرمانه


در میان گروه‌های مختلف نیز، گروه محصولات شیمیایی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داده است و پس از آن گروه فلزات اساسی و انبوه‌سازی قرار دارند. نمادهای قرن، پارند و ثفارس نیز تاکنون بیشترین ارزش معاملات را به ثبت رسانده‌اند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/273644/آغاز-سبز-بورس-در-روز-یکشنبه
بستن   چاپ