اخبار محرمانه
کمک معدنی برای مقابله با شیوع کرونا
شنبه 16 فروردين 1399 - 15:38:58
اخبار محرمانه - فارس / مدیر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از جمع آوری مبلغ 136 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای مقابله با شیوع کرونا در چارچوب مسئولیت اجتماعی بخش معدن و صنایع معدنی خبر داد.
محمد سپهر، مدیر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گفت: امضای موافقت نامه تامین 35 میلیون انواع ماسک و مواد ضدعفونی کننده (الکل) به ارزش 400 میلیارد تومان بخشی از اقدام های انجام شده در این ارتباط است.
وی ادامه داد: بیمارستان ها در اولویت تامین و توزیع 11 میلیون عدد انواع ماسک قرار دارند که بوسیله 64 دانشگاه علوم پزشکی در هماهنگی با وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد مقابله با کرونا تامین می شود.
سپهر اضافه کرد: عقد قرار داد با هدف تمرکز بر تولید روزانه پنج هزار عدد ماسک برای مراکز استانی به عنوان دیگر دستور کار این سازمان محسوب می شود.
وی یادآور شد: یکی از اقداماتی که ایمیدرو در روستاهای اطراف واحدهای معدنی و صنایع مربوطه تحت نظارت خود انجام داد، آموزش، ضد عفونی منازل و خیابان های آنهاست و این امر تداوم دارد.
مدیر روابط عمومی ایمیدرو افزود: راه اندازی ایستگاه ایست و بازرسی سلامتی برای مسافران و رانندگان در مناطق معدنی در چارچوب ارتقای سلامتی و ایمنی در برابر کرونا نیز به اجرا درآمده است.
وی خاطرنشان ساخت: امسال که به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده، توسط واحدهای تابعه، شروع محتاطانه تولید با رعایت کامل اصول ایمنی به منظور تحقق «جهش تولید» کلید خورد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/273125/کمک-معدنی-برای-مقابله-با-شیوع-کرونا
بستن   چاپ