اخبار محرمانه
ترامپ چه زمانی به ایران حمله می‌کند؟
شنبه 16 فروردين 1399 - 13:17:40
اخبار محرمانه - گرچه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی همواره عده‌ای از احتمال حمله نظامی مستقیم آمریکا به ایران سخن گفته‌اند[...]
پایگاه بصیرت
یادداشت : گرچه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی همواره عده‌ای از احتمال حمله نظامی مستقیم آمریکا به ایران سخن گفته‌اند، لکن از زمان حادثه 11 سپتامبر تاکنون، این احتمال به شکل قوی‌تری مطرح شده است. در فضا و شرایطی که رهبر حکیم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، با صراحت می‌فرمایند نه جنگی در پیش رو خواهد بود و نه با آمریکا مذاکره خواهیم کرد، کسانی هر از چندی از احتمال وقوع جنگ سخن می‌گویند. البته این افراد که عمدتاً ماهیت سکولار و غرب‌گرا دارند، برای جلوگیری از وقوع جنگ راهکارهایی را هم پیشنهاد می‌دهد که همگی به یک نکته کلیدی ختم می‌شود: «سازش»! به واقع کوتاه آمدن در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا، تن دادن به مذاکره و پذیرفتن خواسته‌های غرب، تنها راه و رویکرد مورد نظر این افراد برای جلوگیری از جنگ نظامی آمریکا علیه ایران است! اگر ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی، از عناصر اصلی تفکر و جریان انقلابی باشد که هست، افراد وابسته به جریان سازش، جریان انقلابی را جریان تندرو معرفی کرده و اقدام آنان را زمینه‌ساز بروز جنگ ارزیابی می‌کنند. این افراد بدین صورت، از طریق ترساندن مردم از جنگ، به دنبال ایجاد نوعی بدبینی بین ملت نسبت به جریان انقلابی در کشور هستند. آقای دکتر احمد نقیب‌زاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب، که پیش‌تر مذاکرات موشکی را تجویز کرده بود. با علم و نظر به اینکه اکثریت مجلس یازدهم را نیروهای انقلابی تشکیل می‌دهند، در یادداشتی که در ویژه‌نامه نوروزی روزنامه سازندگی منتشر شد، مدعی می‌شود که اگر مجلس یازدهم تندروی کند، ترامپ به ایران حمله خواهد کرد! به عبارتی هنوز این مجلس شکل نگرفته و آغاز به کار نکرده، جریان سازش و اهل کوتاه آمدن در برابر غرب، با ترساندن مردم از جنگ دنبال تخریب مجلس یازدهم با متهم کردن آن به تندروی و جنگ‌افروزی است. خوب است یادآوری گردد، جریان سازش پس از برجام مدعی شد که با برجام، سایه جنگ از سر کشور دور شد! حال تصور کنید اگر جمهوری اسلامی تحت فشارها، تحریم‌ها و عملیات‌های روانی غرب و خصوصاً آمریکا از یک‌سو و توصیه‌ها و رویکردهای جریان سازش داخلی (همانند آنچه ذکر شد) از دیگر سو، سال‌ها پیش تن به مذاکرات موشکی و منطقه‌ای داده بود، اکنون امنیت، استقلال و عزت ملت ایران چگونه بود؟!
آمریکایی‌ها به کمک شرکای اروپایی خود به دنبال گرفتن مؤلفه‌ها و عناصر اصلی قدرت ملت ایران از جمله قدرت موشکی و قدرت منطقه‌ای از طریق مذاکره هستند. این رویکرد و سیاست دشمن جای تعجب ندارد، آنچه بسیار تعجب‌برانگیز است مواضع، رفتار و تحلیل‌های غلط جریان سازش در داخل کشور است. بنابراین باید گفت که جنگ و حمله نظامی، زمانی رخ می‌دهد که کشور و ملت ایران ضعیف شده باشد. در حالی که مسیر ملت و کشور در مسیر قوی‌تر شدن است و ان‌شاءالله مجلس یازدهم حرکت در این مسیر را شتاب خواهد بخشید.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/273006/ترامپ-چه-زمانی-به-ایران-حمله-می‌کند؟
بستن   چاپ