اخبار محرمانه
انصارالله بیانیه داد
سه شنبه 12 فروردين 1399 - 10:53:35
اخبار محرمانه - تسنیم / انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای به مناسبت «روز زمین» بر مواضع ثابت خود در قبال موضوع فلسطین و قدس اشغالی تاکید کرد.
به گزارش المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن روز دوشنبه با صدور بیانیه ای به مناسبت «یوم الارض» (روز زمین) این روز را روز مقاومت فلسطین و تحرکات جهادی گروه های مقاومت خواند و بر مواضع ثابت خود در قبال موضوع فلسیطین تاکید کرد.
انصارالله در بیانیه خود همچنین بر ایستادگی این جنبش در کنار ملت مظلوم فلسطین و گروه های مقاومت تاکید و از تحرکات عظیم ملت فلسطین در برابر رژیم صیونیستی تمجید کرد.
حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای به مناسبت «یوم الارض» گفت که «هر قدر رژیم اشغالگر دست به جنایات وحشیانه‌ای بزند، حزب‌الله از یاری رساندن به ملت فلسطین و گروه‌های مقاومتی که امروز بیش از هر زمان دیگری به مقاومت تمام‌عیار در مقابل اشغالگری مصمم هستند، دست برنمی‌دارد».
روز زمین(یوم الارض) به حادثه‌ای در 30 مارس 1976 اشاره دارد که طی آن صهیونیست‌ها 21 هزار دونم (هر دونم حدود هزار متر) از اراضی روستاهای منطقه "الجلیل" در شمال فلسطین اشغالی را اشغال و ساکنان اصلی آن‌ها را بیرون کردند که این واقعه موجب اعتصاب سراسری در فلسطین اشغالی و درگیری با صهیونیست‌ها شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/271164/انصارالله-بیانیه-داد
بستن   چاپ