اخبار محرمانه
احتمال ابتلای رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به کرونا
سه شنبه 12 فروردين 1399 - 10:53:34
اخبار محرمانه - فارس / یکی از نمایندگان کنگره که اواخر هفته گذشته در مجلس نمایندگان با حضور رئیس این مجلس حضور داشته، در بیانیه‌ای از احتمال ابتلای خود به کرونا خبر داد.
«نادیا ام ولاسکز» نماینده کنگره از ایالت نیویورک از احتمال ابتلای خود به ویروس «کووید-19» خبر داد که این امر بسیاری دیگر از اعضای کنگره از جمله «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را در معرض خطر قرار داده است.
بنا به گزارش شبکه روسی «راشاتودی»، ولاسکز روز گذشته (دوشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که روز یکشنبه به دلیل «شروع ناگهانی دردهای عضلانی، تب، گرفتگی بینی و ناراحتی معده» به پزشک مراجعه کرده است.
طبق این گزارش، تمامی علائم دیگری که این نماینده کنگره در بدن خود مشاهده کرده است از جمله از دست دادن حس بویایی و چشایی از جمله علائمی هستند که با بیماری کرونا ارتباط مستقیم دارد.
طبق این گزارش، پزشک بعد از شنیدن علائم بیماری این نماینده کنگره، تشخیص داده که احتمالا این نماینده کنگره به کرونا آلوده شده است.
ولاسکز در حال حاضر خود را در خانه‌اش قرنطینه کرده است و داروی تیلنول مصرف می‌کند و مدعی است که علائم بیماری در وی بسیار «خفیف» است و گفته که در این نقطه از زمان نیازی به انجام تست کرونا برای وی وجود ندارد.
راشاتودی با اشاره به این مسئله ادامه داد که مورد بیماری ولاسکز از آنجایی بسیار بغرنج و پیچیده است که وی روز جمعه هفته گذشته در مجلس نمایندگان آمریکا برای رأی‌گیری در خصوص لایحه بودجه دو تریلیون دلاری برای مقابله با کرونا حضور داشته و ارتباط نزدیکی با دیگر همکاران خود از جمله پلوسی داشته است.
این گزارش ادامه می‌دهد که ولاسکز حتی در مراسمی با حضور رهبران حزب برای امضای لایحه فوق حضور داشته و عکس‌های منتشر شده نشان می‌دهد که ولاسکز در فاصله بسیار نزدیکی از پلوسی قرار گرفته است.
تاکنون تست کرونای چهار عضو مجلس نمایندگان آمریکا مثبت اعلام شده است که شامل «ماریو دیاز بلارت» نماینده جمهوری خواه ایالت فلوریدا، «بن مک آدامز» نماینده دموکرات ایالت یوتا، «جو کانینگهام» نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیای جنوبی و «مایک کلی» نماینده جمهوری‌خواه ایالت پنسیلوانیا می‌شود.
کنگره آمریکا تا 20 آوریل (اول اردیبهشت) تعطیل است که البته طرح دو تریلیون دلاری مقابله با کرونا در همین دوران تعطیلی به تصویب درآمده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/271163/احتمال-ابتلای-رئیس-مجلس-نمایندگان-آمریکا-به-کرونا
بستن   چاپ