اخبار محرمانه
کنایه مهران مدیری به سرمایه داران/ اعلام آمار دعواهای زناشویی در دورهمی
سه شنبه 12 فروردين 1399 - 10:53:27
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / مهران مدیری در برنامه امشب دورهمی، وضعیت سرمایه داران در ایام کرونایی را سوژه شوخی های خود قرار داد.
شبکه نسیم در نوروز 99 برنامه های مختلفی را برای مخاطبان تدارک دیده است که ویژه برنامه دورهمی یکی از پربیننده ترین این برنامه ها به شمار می آید.
امشب مهران مدیری پیرامون موضوعات مختلفی استندآپ اجرا کرد‌.
مدیری در ابتدای برنامه درباره سرمایه داران گفت: دل آدم در این ایام بیشتر از همه به حال سرمایه داران می سوزد زیرا افراد معمولی که با مشکلات آشنا هستند، اما سرمایه داران عادت دارند که مشکلات را با پول حل کنند. به سرمایه دار گفتند کرونا داری در جواب گفته چقدر میشود؟ گفتند پولی نیست، ممکن است کاری از دست ما برنیاید.
وی ادامه داد: فکر کنید فرد سرمایه دار تمام اصول، قوانین و اساس نامه ها را با دسته چک اش دور زده و حالا اسیر یک تیکه ریه شده و 10 میلیارد هم چک بنویسید کارش راه نمی افتاد.
مجری دورهمی عنوان کرد: یکی در بیمارستان داد و بیداد می کرد که یک رادیو دو موج هم گارانتی دارد ما که دیگر آدمی زادیم! دکتر در جواب او گفت" گارانتی برای کسی است که پلمپ آن باز نشده باشد".(خنده)
در بخش دیگر مدیری گفت: آنقدر خبر بد شنیده ایم که آدم جرات نمی کند خبری را باز کند! یک خبر آمد که روی گوشی من دو کلمه آن دیده می شد و نوشته بود خبر خوش؛ سریع باز کردم و دیدم فامیلی شخص خبر خوش بود که گفته بود در اثر رانش زمین 500 نفر در کنیا ناپدید شدند!
در ادامه کارگردان دورهمی با اشاره به دعواهای دوره قرنطینه اظهار کرد: یک آمار غیر رسمی درمورد دعواهای زن و شوهری در دوران قرنطینه وجود دارد که نشان میدهد این موضوع رشد چشمگیری داشته است، اما من نمی خواهم از آقایان دفاع کنم.
وی افزود: واقعیت این است که ذات مردها یک ذات حامی است ونمی توانند آرام بنشینند و دوست دارند حمایت کنند. اما بعضی از خانم ها حمایت ناپذیر هستند، مثلا زیر شلواری را با مانتو در ماشین لباس شویی می اندازیم بعد میگویند چرا باهم انداختی ! روی گاز نان داغ می کنیم می گویند گاز برای این کار نیست ! به نظرم باید در این ایام حساسیت هایمان را کم کنیم تا آقایان نقش حمایتی خود را ایفا کنند.به همین اندازه که ما کلی نگر هستیم آنها جزئی نگر هستند.
در بخش دیگری مهران مدیری کامنت های مخاطبان را خواند.
تو خونه ماندن اینقدرها هم خسته کننده نیست باید سعی کنیم چیزهای جدید یاد بگیریم مثلا امروز یاد گرفتم که در کیسه برنج 17 هزار و 253 دانه برنج است
من تازه فهمیدم به غیر از اتاق خودم یک اتاق خواب دیگر هم داریم
آقای مدیری اگر میشه علیرضا جهانبخش، بابک جهانبخش یا نادر جهانبخش را به برنامه دعوت کنید
عمه ام زنگ زده بود مامانم گفت پشت تلفن چند تا سرفه کن بترسند اینقدر طبیعی سرفه کردم مامانم اینا از ترس من رفتن خونه عمه ام!
مدیری مراقب باش شما را به عنوان سلطان پارچه نگیرند تو این چند روز که خونه بودم فقط مسئولین را درک کردم.
مدیری یک سری انتقاد بهت دارم که هیچ کدام بهت وارد نیست تو بیستی
آقای مدیری لطفا در برنامه تون توضیح بدید که یک آدم تو سن شما نصف یک پسر 25 ساله نیست،چون پدرم به من میگوید خاک تو سرت ببین نصف توئه
از بس خونه را ضدعفونی کردم بوی بیمارستان می دهد
هیچ وقت فکر نمی کردم بقیه اعضای بدن هم اینقدر کاربرد داشته باشند، جدیدا درب را با کمر باز می کنم و بند کفش را با دندان میبندم!
مهمان های برنامه خیلی حرف میزنن هنوز یاد نگرفتند مهمان جایی می رود میوه را پوست می کند، می خورد و می رود.
دورهمی دیگر صفای قدیم را ندارد، دور حوض هندونه می گذاشتیم و با آقا جون دورهمی می دیدیم
مدیری در جواب گفت: دورهمی سه سال است که پخش می شود چیزی که شما می گویید برای 30 سال پیش است!

http://www.SecretNews.ir/fa/News/271159/کنایه-مهران-مدیری-به-سرمایه-داران--اعلام-آمار-دعواهای-زناشویی-در-دورهمی
بستن   چاپ