اخبار محرمانه
تمدید تعطیلی تمام پارک‌های «دیزنی»
شنبه 9 فروردين 1399 - 17:25:57
اخبار محرمانه - تسنیم / شیوع کرونا باعث شد تعطیلی مجموعه پارک‌های دیزنی تا اطلاع ثانوی تمدید شود.
در حالی که مجموعه‌های دیزنی مانند دیزنی لند و دنیای دیزنی قرار بود که تا آخر مارس به دلیل شیوع کوید 19 بسته باشد، حالا مدیر این مجموعه اعلام کرده است که مدت زمان بسته بودن این پارک‌ها تا اطلاعیه بعدی تمدید شده است.
او گفته است که در حالی که هنوز پایان نتایج تأثیر بیماری کوید 19 بطور قطعی معلوم نشده است، امنیت و سللامتی مهمانان و کارکنان ما در اولویت این کمپانی باقی می‌ماند. بنابراین مجموعه پارک‌ها دیزنی تا اطلاعیه بعدی بسته خواهد بود.
والت دیزنی از زمان تعطیلی هزینه اعضای خود را پرداخت می‌کند و در حین انجام این اقدامات و بحران پیچیده رو به گسترش، تصمیم گرفتیم که حقوق کارکنان این پارک‌ها را تا 18 آوریل افزایش دهیم.
در دو هفته قبل و بعد از سخنرانی فرماندار کالیفرنیا استدیوهای دیزنی و یونیورسال تصمیم گرفتند که درهای خود را به روی مخاطبین خود ببندند. دیزنی معافیتی دریافت کرده بود مبنی بر اینکه تجمعات بیش از 250 نفر را لغو نکند، اگرچه دیزنی بعد از مدت کوتاهی اعلام کرد که به طور کلی پارک‌هایش را می‌بندد.
بنابراین از هم اکنون تمام مجموعه پارک‌های دیزنی بسته باقی می‌مانند که این مجموعه شامل مکان‌های توکیو، هنگ کنگ، پاریس و شانگهای می‌شود. پارک شانگاهی از 9 مارس تا اندازه‌ای در کارهای خرید، رستوران و دیگر برنامه‌های تفریحی خود در حال فعالیت است، اگرچه بخش اصلی پارک همچنان بسته باقی می‌ماند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/270036/تمدید-تعطیلی-تمام-پارک‌های-«دیزنی»
بستن   چاپ