اخبار محرمانه
کشیدن قلیان در روسیه ممنوع شد
چهارشنبه 6 فروردين 1399 - 22:05:17
اخبار محرمانه - ایرنا / ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در روسیه در راستای تدابیر برای پیشگیری از بیماری کرونا در این کشور دستور بستن همه مراکز تفریحی، سینماها و کلوب های شبانه در روسیه را صادر کرد و کشیدن قلیان نیز از امروز در روسیه ممنوع شده است.
به گزارش ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، توقف فعالیت کلوب های شبانه و سینماها از آن جمله دستوراتی است که از امروز به اجرا در خواهند آمد.
در همه مناطق روسیه، مراکز ویژه بازیهای کودکان که در مراکز بزرگ تجاری در هر شهر روسیه فعالیت می کند تا اطلاع ثانویه تعطیل است.
کشیدن قلیان در رستوران ها و غذاخوری ها و کافه ها در تمام مناطق روسیه ممنوع شده است. ضمن اینکه ولادیمیر پوتین امروز اعلام کرد از دوشنبه (ابتدای هفته آینده میلادی) روسیه به مدت یک هفته تعطیل رسمی خواهد بود.
طبق خبری که دقایقی پیش منتشر شد دو فرد مسن دیگر در روسیه به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا تعداد فوتی ها در روسیه به دلیل مبتلا شدن به بیماری کرونا به چهار تن برسد.
روسیه از چند روز پیش خروج افراد مسن از خانه ها را ممنوع کرده بود.
امروز تاتیانا گولیکووا معاون نخست وزیر و رئیس ستاد عملیاتی هشداردهی و نظارت و پیشگیری از کرونا در روسیه اعلام کرد که در شبانه روز اخیر در 20 منطقه روسیه 163 نفر دیگر مبتلا به کرونا شناسایی شده اند.
به این ترتیب مجموع شمار بیماران کرونایی در روسیه به 658 نفر رسید که 410 نفر در مسکو بسر می برند.
در مجموع 55 جمهوری و استان روسیه آلوده به کرونا شده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/268848/کشیدن-قلیان-در-روسیه-ممنوع-شد
بستن   چاپ