اخبار محرمانه
نادر سلیمانی: امیدوارم مردم با دیدن «کامیون» در خانه بمانند
چهارشنبه 6 فروردين 1399 - 22:05:01
اخبار محرمانه - فارس / بازیگر سریال کامیون، مجموعه طنز شبکه دو گفت: همه ما دوست داریم که در این روزها در کنار خانواده‌ باشیم اما مردم نیز خانواده‌ ما هستند و می خواهیم آنان را نیز شاد کنیم.
«نادر سلیمانی» درباره بازی در سریال تلویزیونی «کامیون» گفت: در بخشی از سریال «کامیون» حضور دارم؛‌ البته این مجموعه سومین تجربه همکاری من با آقای اطیابی است. او کارگردان بسیار خوبی است و من هم کاملا با کار ایشان آشنا هستم. این سریال تجربه بسیار خوبی برای من بود، در کنار بازیگران خوبی مثل آقای مهدی هاشمی، خانم لعیا زنگنه و بقیه دوستان حضور داشتم که امیدوارم مورد پسند مردم قرار گیرد.
سلیمانی ادامه داد: به نظرم مهم‌ترین کاری که این سریال می‌تواند انجام دهد این است که مردم را در خانه‌ها نگه دارد و هر شب شادی را برای آنان به ارمغان آورد تا ساعات خوبی را در این نوروز سپری کنند.
او با اشاره به ادامه تصویربرداری این سریال در ایام نوروز به‌ رغم شرایط بحرانی کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: هم‌اکنون سر تصویربرداری همین سریال بودم. تمام بازیگران و عوامل می‌دانند که وقتی قراردادی بسته می شود علی رغم اتفاقاتی که ممکن است رخ بدهد باید سر ضبط حاضر شوند و علاوه بر این معتقدم در این ایام که درگیر بیماری کرونا هستیم وظیفه هر هنرمند این است که مردم را شاد و سرگرم کند. همه ما دوست داریم که در کنار خانواده‌های خود باشیم اما از طرف دیگر مردمی که سریال را می بینند و در موردش نظر می‌دهند نیز خانواده‌ ما هستند.
این بازیگر سینما و تلویزیون افزود:‌ البته گله‌ای هم دارم و آن هم این است که ما فرقی با پزشکان و پرستاران نداریم؛ همان طور که آنها مستقیما در خطر هستند، ما هم مستقیما در معرض این بیماری هستیم؛ آنان شبانه‌روز زحمت می‌کشند تا مردم را درمان کنند و ما هم تلاش می‌کنیم روح و روان مردم را شاد کنیم، حتی کسانی که روی تخت بیمارستان‌ها هستند. توقع دارم صداوسیما هم تشکری از ما بکند. در هر حال معتقدم باید با رعایت اصول بهداشتی کار را پیش ببریم و مردم را خوشحال کنیم. حالا که مردم ما به دلیل این بیماری در خانه‌ها قرنطینه هستند؛ حداقل نگذاریم از نظر روحی هم قرنطینه شوند.
نادر سلیمانی مردم را بهترین قاضی برای سریال کامیون دانست و گفت: صادقانه بگویم که خیلی از بازخوردهای مردم مطلع نیستم چرا که هم‌زمان درگیر چند مجموعه هستم و روزهای پرکاری را سپری می‌کنم. امیدوارم که مردم از نتیجه راضی باشند.
او گلایه‌ای را نیز مبنی بر سانسور بخشی از این سریال مطرح کرد و گفت: متاسفانه بخشهایی از سریال «کامیون» سانسور شد که خیلی منطقی نبود و با پخش آن صحنه‌ها اتفاقی نمی افتاد. بالاخره افرادی هستند که فیلمنامه را بررسی می‌کنند. متاسفانه در سالی که گذشت مردم ما بسیار زیاد اندوهگین شدند و درد کشیدند. امیدوارم که در سال جدید از این دست اتفاقات ناراحت‌کننده رخ ندهد و همه شاد باشیم.
سلیمانی در پایان صحبت‌های خود در مورد فعالیت هنری این روزهایش گفت: علاوه بر سریال «کامیون» و «محله گل و بلبل» که تلاش می‌کنیم با ساخت آن کودکان را هم خوشحال کنیم. درگیر کار سینمایی آقای قناعت بودم که به دلیل بیماری کرونا ضبط آن متوقف شد دو فیلم سینمایی هم دارم که انشاءالله پخش خواهد شد.
کامیون به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم آرزو و شهرام دانشپور با بازی مهدی هاشمی، لعیا زنگنه، جهانبخش سلطانی، بیتا سحرخیز، سپندامیرسلیمانی، نادر سلیمانی ، علی عامل هاشمی، بهنام شرفی، هادی مرتضی زاده، ماهان عبدی، کامیاب دانشپور تا پایان فروردین 99 پخش خواهد شد.
تصویربرداری این سریال ادامه دارد و تا امروز هنرمندانی چون شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، گیتی قاسمی، شیوا خسرومهر، خشایار راد، آرزو نبوت، فرهاد بشارتی، مهسا طهماسبی، شیدا یوسفی، فرج‌الله گلسفیدی، مرتضی نجفی، مهدی پتکی، حدیث نیکرو، زهره فکور صبور، امیرحسین صالحی، بهناز یادگاری، عباس محبی و امید روحانی جلوی دوربین رفته‌اند.
فیلمنامه این سریال را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است و از دیگر عوامل آن می‌توان به مدیر تصویربرداری: افشین علیزاده، مجری طرح: زهره میلادی، مدیر تولید : محمود ریحان صفت، سرپرست گروه کارگردانی: حمیدرضا علیپور، تدوین: مجید حسنی و مهسا اطیابی ، دستیار هنری: نرگس مشایخی، مدیر برنامه‌ریزی : شیرین خشایی، طراح صحنه: رامین عاشوری، طراح لباس: هما بهجتی، طراح گریم: امید گلزاده، مدیر صدابرداری: مهیار ریحان صفت، منشی صحنه: پونه خامین، امورصداگذاری: محمدحسین ابراهیمی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: حسن نجفی، مدیران تدارکات: حسین امینی و علیرضا کفایتی، عکاس: سید حسام اطیابی، روابط عمومی و مشاور رسانه ای: مطهره کشاورز محمدیان و علی کشاورز اشاره کرد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/268837/نادر-سلیمانی--امیدوارم-مردم-با-دیدن-«کامیون»-در-خانه-بمانند
بستن   چاپ