اخبار محرمانه
جنگ آمریکا با ایران وارد فاز بیولوژیک شده/ ممانعت از ارسال دارو مصداق جنایت جنگی است
چهارشنبه 6 فروردين 1399 - 10:56:23
اخبار محرمانه - نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: آمریکایی‌ها، چون جنگ بیولوژیکی علیه کشورمان راه‌اندازی کردند، ممانعت از ارسال دارو به جمهوری اسلامی آن هم هنگامی که در حال مقابله با کرونا هستیم مصداق جنایت جنگی محسوب می‌شود.
پایگاه بصیرت
محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی درباره ممانعت آمریکا از ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به ایران در شرایطی که در حال مبارزه با کرونا هستیم، اظهار داشت: وقتی آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند اروپایی‌ها متعهد شدند وظایف‌شان را انجام دهند. اما هیچ کدام از آن‌ها به تعهداتشان جامه عمل نپوشاندند.
پورابراهیمی تصریح کرد: در شرایطی که همه کشور‌ها درگیر مقابله با ویروس کرونا هستند، قواعد بین‌الملل حکم می‌کند هر کشوری بتواند از تمام ظرفیت‌های حوزه درمان دنیا استفاده کند. اما خباثت آمریکایی‌ها کار را به جایی رسانده که جمهوری اسلامی نتواند از امکانات دارویی دنیا استفاده کند.
** ممانعت آمریکا از ارسال دارو به ایران را از طریق دادگاه‌های بین‌المللی پیگیری کنیم
وی گفت:‌ممانعت آمریکایی‌ها از ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به ایران در شرایطی که در حال مقابله و مبارزه با ویروس کرونا هستیم خیانت به ملت بزرگ ایران و حاکمیت‌مان است. ضمن اینکه این اقدام ضد انسانی آن‌ها هم برخلاف تمام قواعد حقوق بین‌الملل محسوب شده و باید با آن مقابله کرد.
نماینده مردم کرمان در مجلس افزود:‌ ما در طول سال‌های اخیر به صراحت اعلام می‌کردیم که ادبیات مواجهه با دشمن را مذاکره تعیین نمی‌کند بلکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی آنرا تعیین می‌کند لذا باید ضمن افزایش اقتدار جمهوری اسلامی، مسیر موازی جهت پیگیری حقوق جمهوری اسلامی را برای استحصال حقوق حقه ملت ایران از مسیر سازمان‌های بین‌المللی و دادگاه‌های جهانی را هم دنبال کنیم.
** جنگ آمریکا با ایران وارد فاز بیولوژیک شده
وی گفت:‌در شرایطی که آمریکایی‌ها فکر می‌کنند می‌توانند جمهوری اسلامی را به زانو درآورند باید از همه ظرفیت‌های کشورمان استفاده کنیم تا نشان دهیم توانمندی ایران با توجه به ظرفیت عظیم نیروی انسانی متخصص، جوان و کارآمد بسیار بالاست و در کشورمان موج می‌زند؛ لذا باید تلاش کنیم در بازه زمانی کوتاه مدت این توانایی را بالفعل کرده و ایجاد کنیم.
نماینده مردم کرمان در مجلس افزود: شکایت از آمریکایی‌ها بخشی از مطالبه به حق مردم ایران به منظور ممانعت از ارسال دارو به ایران است و این موضوع را باید در نهاد‌های حقوق بین‌الملل دنبال کنیم چرا که این اقدام آن‌ها نوعی تروریسم بیولوژیکی محسوب شده و اقدام علیه امنیت و سلامت کشورمان به شمار می‌رود.
پورابراهیمی تصریح کرد: آمریکایی‌ها، چون جنگ بیولوژیکی علیه کشورمان راه‌اندازی کردند، ممانعت از ارسال دارو به جمهوری اسلامی آن هم هنگامی که در حال مقابله با کرونا هستیم مصداق جنایت جنگی محسوب می‌شود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/268514/جنگ-آمریکا-با-ایران-وارد-فاز-بیولوژیک-شده--ممانعت-از-ارسال-دارو-مصداق-جنایت-جنگی-است
بستن   چاپ