اخبار محرمانه
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد: تولید بیش از یک میلیون لوازم بهداشتی بیمارستانی توسط شرکت‌های پشتیبان مشاغل خانگی و تعاونی ها در مازندران
چهارشنبه 6 فروردين 1399 - 09:30:42
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از تولید بیش از یک میلیون دستکش، 60 هزار ماسک و 30 هزار لباس ایزوله بیمارستانی (گان) توسط شرکت های پشتیبان مشاغل خانگی و تعاونی ها در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، کامران اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بر ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و اهمیت مشارکت همگانی در مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: تلاش شده برای کمک به مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از ظرفیت های مشاغل خانگی و تعاونی ها در استان استفاده شود.
وی از تولید و همکاری ویژه شرکت های پشتیبان مشاغل خانگی و تعاونی ها از زمان شیوع کرونا در استان مازندران خبر داد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: شرکت تعاونی تولیدی تجهیزات پزشکی سینا در سوادکوه روزانه بیش از 35 هزار عدد دستکش لاتکس تولید می کند و تا کنون بیش از یک میلیون دستکش تولید و توزیع کرده است.
اصغری بیان کرد: شرکت تعاونی آبفر شهرستان نور نیز توانسته تولیدات خود را به روزانه 2 هزار عدد ماسک و هزار عدد لباس ایزوله بیمارستانی (گان) افزایش داده و تاکنون بیش از 60 هزار ماسک و 30 هزار گان تولید و توزیع کرده است.
اصغری خاطرنشان کرد: فنی و حرفه ای مازندران نیز بیش از 102 هزار عدد ماسک و بیش از 2500 عدد لباس بیمارستانی و بیش از 10 هزار جفت دستکش، بیش از 8500 لیتر مواد ضد عفونی توسط 11 مرکز و 44 آموزشگاه فنی و حرفه ای در سراسر استان تولید و در بیمارستان ها توزیع شد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: این تولیدات تا زمان ریشه‌کن شدن ویروس کرونا در استان و کشور ادامه دارد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/268478/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-مازندران-خبر-داد--تولید-بیش-از-یک-میلیون-لوازم-بهداشتی-بیمارستانی-توسط-شرکت‌های-پشتیبان-مشاغل-خانگی-و-تعاونی-ها-در-مازندران
بستن   چاپ