اخبار محرمانه
ویروس کرونا از چه زمانی در ایتالیا وجود داشته است؟
دوشنبه 4 فروردین 1399 - 1:21:07 PM
اخبار محرمانه - بر اساس بررسی های پزشکان محلی ویروس کرونا از ماه نوامبر یعنی آبان گذشته در ایتالیا فعال بوده و منتشر شده است.
به گزارش مشرق به نقل از سی جی تی ان، چین اولین کشوری بود که از شناسایی ویروس کرونا خبر داد بنابراین در اکثر نقاط جهان به عنوان عامل انتشار این ویروس مذکور شناخته می شود. اما یک محقق ایتالیایی در گفتگو با رادیوی ملی آمریکا موسوم به ان پی آر تصریح کرده که ویروس کرونا از نوامبر در ایتالیا در حال آلوده کردن مردم بوده است.

دکتر جوزپه ریموزی مدیر موسسه تحقیقاتی ماریو نگری ایتالیا در این مورد گفته است: من از پزشکان عمومی منطقه لومباردی ایتالیا شنیده ام که آنها از مواجهه با بیمارانی سخن گفته اند که به ذات الریه عجیب و شدیدی مبتلا شده بودند. سابقه شیوع این ذات الریه در ایتالیا به ماه های نوامبر و دسامبر بازمی گردد.
بنابراین ویروس یادشده از آن زمان در ایتالیا در حال انتشار بوده بنابراین نمی توان با اطمینان تنها چین را به عنوان منشا انتشار ویروس کرونا اعلام کرد. مقامات و بسیاری از مردم چین بر این باور هستند که ویروس کرونا یک ویروس آمریکایی است و کشورهای دیگر جهان و از جمله چین و ایتالیا قربانیان آن محسوب می شوند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/267694/ویروس-کرونا-از-چه-زمانی-در-ایتالیا-وجود-داشته-است؟
بستن   چاپ