اخبار محرمانه
مشاور اسد: اردوغان، کاملاً با رژیم صهیونیستی هماهنگ است
شنبه 17 اسفند 1398 - 12:54:01 PM
اخبار محرمانه - فارس / مشاور رسانه‌ای و سیاسی رئیس‌جمهور سوریه گفت که توافق آتش‌بس در ادلب به نفع سوریه است و ترکیه و رژیم صهیونیستی در حملات خود به سوریه به طور کامل هماهنگ عمل می‌کنند.
به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، او به شبکه السوریه گفت که «این کشور به مبارزه با تروریسم ادامه می‌دهد و توافق مسکو در نتیجه فداکاری‌های ارتش سوریه شکل گرفت که به گفته وی توانست بیش از 2000 کیلومتر مربع را آزاد کرده و اجرای توافق سوچی در ادلب را تضمین کند».
بثینه شعبان، توافق آتش‌بس را در جهت منافع سوریه دانست و گفت که فداکاری‌های ارتش این کشور توافقی را موجب شد که طبق آن بزرگراه‌های «ام-4» و «ام-5» باز شد و مبارزه با تروریسم نیز ادامه خواهد یافت.
مشاور بشار اسد افزود: «این توافق موقتی است و به نفع ارتش و مردم سوریه در مسیر مبارزه با تروریسم و تکمیل اجرای توافق سوچی است؛ توافقی که رئیس‌جمهور بحران زده ترکیه در سطح داخلی و خارجی، بدان التزامی نداشت و اقداماتش نیز نشان دهنده بحرانی است که در آن به سر می‌برد و اروپا و جهانیان بتدریج خطر سیاست‌هایش را در پرونده آوارگان یا حمایت از تروریسم درک می‌کنند و دروغ و نفاقش در برابر جهان آشکار شده است».
بثینه شعبان گفت که هماهنگی میان روسیه و ترکیه پیش از این نیز وجود داشته و مسکو همپیمان مورد اعتماد دمشق است و دولت سوریه به گفته و سخنش احترام می‌گذارد.
او در خصوص حملات رژیم صهیونیستی نیز تأکید کرد: «این حملات با هدف طولانی کردن جنگ صورت می‌گیرد و رئیس‌جمهور ترکیه به طور مطلق با رژیم صهیونیستی و آمریکا و دشمنان سوریه هماهنگ است و سخنانش در خصوص حمایت از موضوع فلسطین به هیچ وجه معنی نمی‌دهد؛ چرا که در واقع او برای منافع رژیم صهیونیستی در سوریه، لیبی و عراق کار می‌کند.»
مشاور بشار اسد در پایان گفت که سوریه به نیابت از جهان با تروریسم مبارزه می‌کند و این مبارزه تا آزادی کامل خاک سوریه و اخراج «اشغالگران آمریکایی» تا هر زمانی که طول بکشد؛ ادامه خواهد یافت.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/259508/مشاور-اسد--اردوغان،-کاملاً-با-رژیم-صهیونیستی-هماهنگ-است
بستن   چاپ