اخبار محرمانه
ساخت سری جدید «کلاه قرمزی» شاید وقتی دیگر
جمعه 9 اسفند 1398 - 11:36:38
اخبار محرمانه - سینما نوین / در حالی که از چند ماه گذشته خبرهایی مبنی بر مذاکرات صدا و سیما با مجموعه «کلاه قرمزی» در رسانه ها منتشر شده اما خبرهای رسیده به سینما نوین حکایت از این دارد امسال هم مخاطبین نباید منتظر این مجموعه پرمخاطب در تلویزیون باشند.
صدا و سیما این روزها جدی تر از همیشه بدنبال بازگرداندن مجموعه های پرمخاطبش به قاب رسانه ملی است تا شاید بتواند کمبود برنامه هایش را به نحوی جبران کند اما عوامل این مجموعه چندان رغبتی به بازگشت ندارند.
از میان مجموعه ها و برنامه هایی که تا امروز برای بازگشتشان به تلویزیون مذاکرات اولیه صورت گرفته ، مجموعه های «کلاه قرمزی» پیشنهادات صدا و سیما را قبول نکرده و ترجیح داده اند همچنان در مدیوم های دیگری مشغول به کار باشند.
همچنین تلویزیون برای بازگشت مجموعه «کلاه قرمزی» همچنان همان پیشنهاد های سال‌ قبل را تکرار کرده و عوامل این مجموعه نیز تاکنون پاسخ مثبتی نداده اند.
این درحالی است که چندین ماه قبل دکور های این برنامه نیز به طور کامل جمع آوری شده و مشخص نیست با توجه به اینکه فقط چند هفته تا ایام نوروز باقی مانده ، آیا تلویزیون با عوامل برنامه های پرمخاطبش کنار خواهد آمد یا ترجیح می‌دهد به سراغ ساخت برنامه های جدیدی برود!

http://www.SecretNews.ir/fa/News/254790/ساخت-سری-جدید-«کلاه-قرمزی»-شاید-وقتی-دیگر
بستن   چاپ