اخبار محرمانه
پلمب 18 داروخانه به دلیل گرانفروشی ماسک در کشور
دوشنبه 5 اسفند 1398 - 5:02:01 PM
اخبار محرمانه - خبرگزاری دانشجو / سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: برخورد با محتکران و گرانفروشان ماسک در حال انجام است و تاکنون 18 داروخانه در سراسر کشور پلمب شده است.
اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد آخرین اقدامات انجام شده در برخورد با گرانفروشان و محتکران ماسک و محلول ضد عفونی کننده، گفت: گشت‌های مشترک ویژه کنترل و برخورد با احتکار و گرانفروشی ماسک و مایع ضد عفونی کننده در سراسر کشور انجام می‌شود و تاکنون در استان‌های آذربایجان شرقی 7 داروخانه، البرز 3 داروخانه، کهگیلویه و بویراحمد 3 داروخانه، اردبیل 2 داروخانه و کرمانشاه، قزوین، زنجان هر کدام یک داروخانه به دلیل گرانفروشی ماسک، امتناع از عرضه و عدم حضور مسئول فنی پلمپ شده است.
وی افزود: همچنین در استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان، اصفهان و گیلان انبار‌های ماسک و محلول ضد عفونی کننده کشف و پلمپ شده شده است.
رایگانی تصریح کرد: اولویت ما این است که ماسک‌ها بلافاصله توزیع و برای متخلفان تشکیل پرونده شود و طبق هماهنگی با قوه قضائیه امیدواریم محتکران و گرانفروشان ماسک که به هموطنان ظلم می‌کنند به عنوان اخلالگران در نظام سلامت کشور مجازات شوند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/252884/پلمب-18-داروخانه-به-دلیل-گرانفروشی-ماسک-در-کشور
بستن   چاپ