اخبار محرمانه
ترامپ عاشق گوشت گاو حالا در هند چه باید بخورد؟!
دوشنبه 5 اسفند 1398 - 5:01:46 PM
اخبار محرمانه - فارس / کشورهای میزبان رئیس جمهور آمریکا در سفرهای خارجی وی از عربستان گرفته تا سنگاپور معمولا تلاش کرده‌اند با ارائه غذای مورد علاقه وی یعنی استیک گوشت گاو همراه با بطری‌های کوچک سس کچاپ کاری کنند که او احساس حضور در خانه را داشته باشد اما اکنون این چالش مطرح است که ترامپی که انقدر عاشق گوشت گاو است در کشور هندی که این حیوان را مقدس می‌شمارد، حالا باید چه غذایی بخورد؟!
به نقل از شبکه‌ سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که غذاهای مورد علاقه او را ترکیبی از استیک، همبرگر و رولت گوشت تشکیل داده حالا با سفر به سه ایالت هندو مذهب گجارات، آگرا و دهلی در هند ممکن است با وضعیتی ناخوشایند روبرو شود؛ هندوهایی که گاو را حیوانی مقدس میدانند و حتی در برخی مناطق خوردن گوشت گاو به حدی تابو است که هیچ کس نمی‌تواند این کار را در برابر انظار عمومی انجام دهد.
از سوی دیگر نارندرا موی، نخست وزیر هند یک گیاهخوار حرفه‌ای است و برخی افراد آگاه به برنامه‌های او گفته‌اند، وی قصد دارد با غذاهای گیاهی از رئیس جمهور آمریکا پذیرایی کند.
ترامپ در طول سفرش به هند در چند موقعیت به صرف غذا با مودی می‌پردازد، از جمله یک وعده ناهار و یک مهمانی رسمی طی سه شنبه شب در کاخ ریاست جمهوری هند در شهر دهلی.
افراد آگاه به برنامه‌های این سفر ترامپ به هند می‌گویند، منوهای غذای این سفر احتمالا در دقیقه نود نهایی خواهد شد و دستیاران ترامپ معمولا پیگیر برآورده ساختن سلیقه او به هنگام صرف غذا در سفرهای خارجی هستند.
یکی از اشخاص نزدیک به این رئیس جمهور آمریکا که در چند موقعیت با او غذا صرف کرده، می‌گوید: ترامپ با هر وعده غذایی سالاد هم خورده اما تا حالا هرگز ندیده‌ام که ترامپ برای وعده غذایی خود فقط سبزیجات مصرف کرده باشد.
این نخستین بار نیست که ترامپ قدم به هند گذاشته است. این کشور میزبان بیشترین تعداد از املاک شرکت ترامپ در خارج از خاک آمریکا بوده و او قبل از رسیدن به ریاست جمهوری مکررا به هند سفر کرده است.
در گذشته کشورهایی که ترامپ به آنها سفر داشته اغلب به نحوی سلیقه گوشتخواری او را تامین کرده و حتی اگر در منوی غذای خود استیک نداشته‌اند برای او گوشت بره یا یک گزینه جایگزین دیگر سرو کرده‌اند. با این حال چند مقام گفته‌اند تصورش سخت است که مودی بخواهد از رئیس جمهور آمریکا با چنین غذاهای پذیرایی کند.
یک مقام سابق آمریکایی اظهار کرد: من نمی‌دانم او قرار است در این مورد چه کار کند. آنها با چیزبرگر پذیرایی نمی‌کنند.
از سوی دیگر حتی یکی از رستورانهای فست فود مورد علاقه ترامپ یعنی مک دونالد در هند از گوشت گاو استفاده نمی‌کند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/252873/ترامپ-عاشق-گوشت-گاو-حالا-در-هند-چه-باید-بخورد؟!
بستن   چاپ