اخبار محرمانه
توصیه دبیرکل موتلفه به نمایندگان منتخب مجلس یازدهم
يکشنبه 4 اسفند 1398 - 18:24:37
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / دبیرکل موتلفه گفت: آمریکا چاره‌ای جز اینکه بساط خود را از منطقه برچیده و به کشورش بگریزد ندارد.
اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب اظهار کرد: خدا را سپاس می‌گوییم و برای سلامت و عزت روزافزون رهبر معظم دعا می‌کنیم و به همه آن‌ها که در این انتخابات حضور یافتند، درود می‌فرستیم. از آنانی که در تدارک وحدت و پیدایش این جشن پرشکوه کوشیدند، تقدیر و تشکر داریم. از دبیران حزب مؤتلفه اسلامی و همه ارزشگرایانی که در استان‌ها و حوزه‌های انتخابی شهرستان‌ها خدمات ارزنده‌ای را به گام دوم انقلاب اسلامی تقدیم نمودند و از همه تشکل‌های اصولگرا که به نشاط انتخاباتی خدمت کردند تقدیر نموده از آن‌ها تشکر می‌کنیم.
او خطاب به نمایندگان منتخب مجلس یازدهم افزود: ضمن تبریک موفقیت و انتخاب آنها، امیدواریم همچون شهید سردار سلیمانی در خط ولایت و پیشرفت کشور و آسایش و رفاه عادلانه ملت، خدمات صادقانه‌ای در سنگر خانه ملت تقدیم کنند.
بادامچیان درباره نامزد‌های حزب گفت: از نامزد‌های حزب که توسط اعضای محترم معرفی و 27 نفر آنان در تهران نهایی شدند، ولی باتوجه به استراتژی حزب در ایجاد وحدت و ائتلاف، به فهرست نهایی وحدت احترام گذاشتند و از هرگونه گلایه و اعتراض خودداری کردند، تقدیر ویژه داریم. همچنین از فعالیت گسترده اعضا و طرفداران حزب در سراسر کشور نیز همین تقدیر ویژه را داریم و امیدواریم که دعای شهدای بزرگوار و یاران صالح مؤتلفه بدرقه آنان باشد.
او ادامه داد: مردم در این انتخابات دو کار عظیم انجام دادند و الین کار این بود که به گام دوم انقلاب که رهنمود رهبری معظم است لبیک گفتند، اظهار داشت: دومین کار عظیم این بود که به ترامپ جنایتکار و قانون‌شکن که قاتل شهید سلیمانی و شهیدمهندس و همراهان آنهاست، پیام دادند که ملت ایران راه سلیمانی‌ها و بهشتی‌ها را ادامه خواهد داد.
بادامچیان تأکید کرد: نقشه‌های شوم آمریکا و صهیونیست‌ها و منافقین و دشمنان اسلام و ایران با این رأی سرنوشت ساز ملت ایران نقش برآب شد. انتخابات در کمال آرامش و امنیت برگزار گردید و رقابت گرچه بسیار سنگین بود و در تهران حدود 1400 نفر در رقابت انتخاباتی حضور یافتند، اما خط اصیل انقلاب و خواست مردم به موفقیت رسید.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با تأکید بر تأثیرات شگرف پیامد‌های این انتخابات در منطقه و جهان و در روابط بین الملل اظهار داشت: نتیجه انتخابات 2 اسفند اسلام‌گرایان را در جهان امیدوارتر و مزدوران آمریکا را مأیوس‌تر نمود.
بادامچیان در رابطه با FATF گفت: آنچه دولت‌های سلطه گر به کشور‌ها دیکته و اجبار می‌کنند، قطعا به نفع ملت‌ها نیست و استقلال و آزادی، اجازه نمی‌دهد سلطه‌گری ولو به صورت FATF و در ظاهر با عناوین ارزشی پذیرفته شود.
او با تأیید نظر رییس کل بانک مرکزی مبنی بر اینکه تصمیم اجلاس FATF تأثیری در روابط و معاملات ما نخواهد داشت افزود: این یک واقعیت مسلم است و ملت ما با اقتصاد مقاومتی این ترفند‌های استعماری را به شکست قطعی می‌رساند.
بادامچیان با اشاره به تحولات منطقه گفت: پیروزی‌های سوریه و آزادسازی بخش‌های مهمی از خاک این کشور، اجبار آمریکایی‌ها در خروج بخشی از نیرو‌های متجاوزش از افغانستان، پیروزی‌های ارتش و ملت مقاوم یمن، تشکیل دولت‌های عراق و لبنان و شکست توطئه‌های صهیونیستی و آمریکایی در منطقه بیانگر پیروزی جبهه بیداری ملت‌ها و مقاومت در منطقه است و آمریکا چاره‌ای جز اینکه بساط خود را از منطقه برچیده و به کشورش بگریزد ندارد.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در تحلیل چشم انداز مجلس آینده اظهار داشت: ترکیب مجلس آینده متفاوت با مجلس دهم است. نمایندگان مجلس یازدهم ان شاءالله با تدبیر و دقت و کار دلسوزانه و صادقانه به حل مشکلات جاری کشور به ویژه در اقتصاد اقدام می‌کنند. آن‌ها تا هفتم خرداد 99 فرصت دارند با مطالعه درباره قوانین و مقررات جاری و اشکالات در امور کشور و توجه به خواسته‌های به حق ملت، برنامه‌های آینده را طراحی کنند. آنان می‌توانند از مشورت و نظرات حزب مؤتلفه اسلامی بهره بگیرند.
او تأکید کرد: نمایندگان منتخب از هم اکنون نظارت خود را بر دولت و سیاست‌های صحیح و خطای دولت می‌توانند شروع کنند تا با ورود به مجلس، بتوانند با سرعت، سیاست‌های صحیح را با مجریان کارآمد و قوی و با دولت و وزراء به نتیجه برسانند.
بادامچیان در پایان گفت: طبق قانون، مجلس فعلی تا آخرین ساعت مقرر خدمت در مجلس دهم رسمیت دارد و می‌تواند در این مدت زمینه مناسب را برای مجلس گام دوم فراهم سازد و امانت ملت را به امانتداران مجلس یازدهم به بهترین شکل تحویل دهد. بویژه درباره بودجه سال 99 که باتوجه به مسائل جاری و تحولات در روابط خارجی باید شکل مطلوب را به خود بگیرد.
او از مردم خواست که با پایان انتخابات، نظارت مردمی بر منتخبان خود و یاری آن‌ها را به طور جدی پیگیری کنند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/252283/توصیه-دبیرکل-موتلفه-به-نمایندگان-منتخب-مجلس-یازدهم
بستن   چاپ