اخبار محرمانه
فارس در سکوی نخست مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کارگر کشور ایستاد
شنبه 3 اسفند 1398 - 10:06:39
وزارت رفاه
اخبار محرمانه - بانوان کارگر فارس مقام نخست مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کارگر کشور را کسب نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، مسابقات کاراته (کنترلی) قهرمانی بانوان کارگر کشور گرامیداشت سردار شهید سلیمانی به میزبانی یزد روز گذشته به کار خود پایان داد.
در این پیکارها 8 تیم با 25 ورزشکار در دو بخش کاتا و کومیته و در پنج وزن به مدت دو روز باهم به رقابت پرداختند که در پایان این مسابقات تیم فارس توانست سکوی نخست را از آن خود کند.
تیم های قزوین و گیلان نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند که در پایان مسابقات به تیم های برتر جوایزی به همراه کاپ و مدال قهرمانی اهدا شد.
لازم به ذکر است این رقابت ها به مدت دو روز با حضور تیم‌های یزد، فارس، گیلان، کرمان، قزوین، تهران، مرکزی و سسیتان و بلوچستان در مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.
گفتنی است مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور مدیرکل ومدیران ستادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسئول بسیج کارگری، معاون مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، رئیس کانون شوراهای اسلامی کار، رئیس هیات ورزش کارگری، رییس مجموعه ورزشی کارگران، نایب رییس انجمن کاراته فدراسیون ورزش کارگری، نماینده فدراسیون کارگری کشور و جامعه شریف کارگری استان برگزار شد.
این مسابقات با همکاری، معاونت فرهنگی- اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، شرکت فولاد آلیاژی ایران، اداره کل وزرش و جوانان استان، مجموعه های فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان، هیئت کاراته استان و هیئت ورزشی کارگران استان برگزار شد.

اخبار محرمانه


اخبار محرمانه


اخبار محرمانه


اخبار محرمانه


اخبار محرمانه



http://www.SecretNews.ir/fa/News/251375/فارس-در-سکوی-نخست-مسابقات-کاراته-قهرمانی-بانوان-کارگر-کشور-ایستاد
بستن   چاپ